Nie opowiadałam o zmianach

Jakiś czas temu zdecydowałam się na konkretne zmiany, w moim blogowym zakamarku. Zmieniłam szablon, stworzyłam nowe logo, napisałam nowy artykuł w zakładce o mnie, jak i wydaje mi się, że zrobiłam mały krok pod kierunkiem tekstów, które publikuję.

Wszystko zostało w minimalizmie i jednej kolorystyce. Z takiego rozwiązania korzystam od dłuższego czasu, ponieważ ma ono kilka zalet. Szablon na pierwszy rzut oka niepozorny, ponieważ jak sami widzicie, na początku odpalają nam się tylko skróty do wpisów, dopiero po odpaleniu konkretnego wpisu pokazuje nam się kolumna z podstawą funkcjonowania, czyli skrótem informacji o autorce, statystyki i media. Postanowiłam utworzyć też bardziej zorganizowane menu, gdzie znajdziecie m.in. zakładkę z trzema głównymi kategoriami na blogu. Więcej etykiet oraz banery firm, z którymi współpracuje, znajdziecie na dole strony.

Poprzedni szablon nie był zły, był typowy, jednak główną przyczyną zmian, było poczucie, że nic nie robię z tym miejscem. Jest, bo jest, piszę, bo piszę, zdaje sobie sprawę, że ten blog przeszedł już tyle zmian, że trudno byłoby je wymienić, jednak z każdą taką zmianą widzę postęp. Z przyszłościowych planów bloga, myślę o zaangażowaniu mojego instagrama oraz większej aktywności na Facebooku, oraz większą ilość zdjęć produktowych. By nie bazować tylko na stylizacjach, które i tak mają jeszcze wiele do życzenia. Mam nadzieję, że moje kolejne pomysły, przyjmiecie równie cieple co aktualny szablon.

27 komentarzy:

  1. Od razu zauważyłam nowy szablon (w sumie ciężko byłoby go przeoczyć :D). Bardzo mi się podoba, lubię taki przejrzysty design.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo ładny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy szablon bardzo mi się spodobał, jest według mnie lepszy od poprzedniego :) Oraz logo - świetne! W końcu widać w nim cząstkę Ciebie :)


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty i czytelny szablon. :) Bardzo ładnie się prezentuje.
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny szablon :) idealnie pasuje do twojego bloga, do twojego wyczucia estetycznego


    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd bloga bardzo estetyczny. Sama również gustuję w takich minimalistycznych szablonach. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy szablon od razu mi się rzucił w oczy ^^ Bardzo fajnie się prezentuje ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważne, że poszukujesz, zmieniasz, dążysz do celu. To się liczy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny szablon:)

    http://sandziv.blogspot.com/2017/07/moja-pierwsza-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalistycznie i tak właśnie jest najlepiej :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz, a jestem naprawdę zachwycona!
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon jest przepiękny, bardzo mi się podoba.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega podoba mi się nowy szablon! Obserwuję <3
    Mój blog <3

    Mój instagram<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, przejrzysty szablon.

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, życzę Ci żebyś rozwijała się coraz bardziej i z każdą chwilą była coraz bardziej zadowolona z bloga <3 A wygląd śliczny!

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog <3333
    http://nouw.com/juleska_b

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post! Photos are amaizing!
    If you want that we follow each other,let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/07/simple-summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog wygląda super! Ty tez jesteś fajną osóbką i miło się ciebie czyta!
    otherhumann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny szablon, bardzo mi się podoba :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny szablon !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie to wszystko wygląda ☺️ Sama tez wprowadzałam wiele zmian na swoim blogu, w tym tematyka, nazwa, logo i motyw. Teraz podoba mi się on choć dodałabym jeszcze kilka szczegółów 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  24. great :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.