Modern black & black retro dresses




Przychodzę do was z dwoma zestawieniami, tym pokazanym na zdjęciach, jak i propozycjach z Romwe oraz pokazanym na stronie Rosegal.com. Dwa zupełnie odmienne style. Tak jak mówi tytuł modern black & retro black dress, firma Roslegal dla zróżnicowania artykułu, proponuje nam również mermaid bikini. Pojęcie współczesnej/nowoczesnej mody, kojarzy mi się z kontrowersyjnymi połączeniami, w pewnym rodzaju elegancją i tak hucznie wkroczonym stylem "tumblr girl". Natomiast retro dla mnie, to nic innego jak kwiaty, mocne wzory, zwiewne kroje i  kolorowy. Nie przedłużając zapraszam do oglądania.Na zakończenie powiem, że staram się o odnowienie współpracy z  Romwe, dlatego poproszę was o poklikanie w poniższe linki.





30 komentarzy:

  1. Poklikałam w linki :) Czarna sukienka z haftem jest super!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wspolprace z nimi! Poklikane :D
    Strasznie podobaja mi sie luzne sukienki z fajnymi wzorami! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, poklikane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!
    http://laurie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za ponowną współpracę! :*
    Ciekawe rzeczy wybrałaś :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ! Poklikane :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne stylizacje! Zwłaszcza podoba mi się ta sukienka w odcieniu brudnego różu!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! :) Ta bluzka jest bardzo fajna.
    Pozdrawiam. :D

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja siostra ma taki topik szary i jest bardzo zadowolona ;) Sama bym sobie taki zamówiła, gdyby były inne warianty kolorystyczne, bo za szarością rak średnio przepadam. W linki poklikałam, mam nadzieję, że uda Ci się odnowić tę współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful styling!

    xx
    graciellashiaryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow dear, post is great and photos are amazing, I'm in love :)
    I'm following you now #1128, how about to follow me back, I would be glad, we can become good friends. <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :) Piękna spódnica <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane :)
    Śliczna spódnica.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódnica i czarna sukienka z haftem są mega śliczne.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe rzeczy, poklikałam :) i widzę że nowy wygląd
    na blogu! bardzo ładny design, pasuje jak ulał :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zgadza się postanowiłam wprowadzić coś nowocześniejszego, dziękuję :)

      Usuń
  16. bluzka super na Tobie leży :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia:D
    Bluzeczka bardzo mi sie podoba :*
    Super wyglądasz:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna bluzeczka!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja mi się podoba :D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/07/cut-to-feeling.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam w linki :) Czarna sukienka z haftem jest super!
    cheap bridesmaid dresses

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja, pięknie wyglądasz:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.