Colorful inspirations - red



Wykwintna czerwień, to dla mnie symbol kobiecości i dobrego wina, jednak możemy doszukiwać się jeszcze innych przykładów. Postanowiłam pokazać trochę tego odważnego koloru, w kolejnej części moich kolorowych inspiracji. Kolor towarzyszący nam najczęściej przy balach, imprezach i miejscach pozwalających na odrobinę szaleństwa. Na dobrą sprawę czerwień, w mojej garderobie to element zanikający, bo mam chyba tylko jedną bluzę. Jestem ciekawa, jak u was jest z tym kolorem?
Powyższe i poniższe grafiki, zaczerpnęłam z dwóch źródeł czyli SheIN, odnośniki do rzeczy jakie się pojawiły, znajdziecie na dole strony oraz weheartit.com/ 




35 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten kolor, piękne inspiracje! Obserwuję kochana:*

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, róże w wannie to i sama praktykuję i polecam - nie dość że świetny relaks to skóra po takiej kąpieli pięknie pachnie :)
    Czerwona sukienka z długim tyłem na tle okna - boska! :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wielką fanką czerwieni i uwielbiam wszystko w tym kolorze :)

    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane, czerwony kojarzy mi się z dostojnością i delikatnością.
    Kąpiel z płatkami róż z ogrodu, miałam kiedyś taką kąpiel i relaksuję, miałam nawet nawilżoną skórę- polecam.
    Te czerwone makaroniki są urocze, chciałabym je kiedyś zjeść i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Google
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ładny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem wielką fanką czerwieni, ale kojarzy mi się w elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolor czerwony, bardzo fajne inspiracje ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, choć dla mnie czerwień to idealny kolor na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwony jest moim ulubionym kolorem ;) świetne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this post! thanks for sharing:)

    Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham taką intensywną czerwień. Jednak w mojej garderobie przeważa biel:) Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam B.B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czerwony! Świetne inspiracje:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień zawsze był u mnie numerem 1, zaraz po złocie, ale to już w innej hierarchii ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie w szafie również jest bardzo mało rzeczy w tym kolorze. Jakie fajne inspiracje.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten kolor, ale szczerze mówiąc jest niewiele ubrań w tym kolorze, przynajmniej tak bardzo one nie rzucają mi się w oczy :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  19. such a pretty inspo !!!!

    kiss form Germany

    P.S follow for follow ?

    OOTD NEW POST

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie podobnie - mam jedną czerwoną rzecz w szafie, ale chyba powoli się do tego koloru przekonuje.. Wcześniej najbardziej neutralnym kolorem była czerń biel i szarość - myślę, że warto czasem zarzucić na siebie coś innego. :D
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwień to piękny kolor, jednak ja się źle czuje w tym kolorze :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  23. I'm loving these red inspirations. The gown looks so magical and those crop top looks so cute. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i super pomysł na post! Ja również w swojej szafie nie posiadam zbyt wielu rzeczy w kolorze czerwonym.
    MóJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne inspiracje! Ja nie mam żadnego czerwonego ubrania, wolę burgund. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nigdy nie kąpałam się w różach a jest to moje marzenie :D Uwielbiam ten kolor choć w codziennych stylizacjach używam go bardzo rzadko !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ta czerwona suknia z pierwszego mixu inspiracji :O przepiękna !
    liczymy, że zajrzysz też do nas i zostawisz coś po sobie : http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo lubię czerwień! aktualnie mam na paznokciach :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez chyba nie mam wielu ubrań w tym kolorze haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem wielką fanką czerwieni i uwielbiam wszystko w tym kolorze :)
    http://www.suzhoudress.com/t/mermaid-wedding-dresses-21.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Czerwień jest dla mnei odskocznią od szaro-burej większości mojej szafy ;P

    OdpowiedzUsuń
  32. W takich zestawieniach czerwień prezentuje się doskonale, ale ogólnie i tak będę zwolennikiem czerni. Zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.