Zostałam gracją, stojąc po ciemnej stronie mocy

Z biegiem czasu mój styl bardzo się zmienił, zauważyłam, że z każdym rokiem sięgam po coraz bardziej eleganckie połączenia, dużo częściej sięgam po sukienki, spódnice i to z własnej nieprzymierzonej woli. Mroczne i rzekomo fajne stylizacje poszły, odeszły gdzieś w zakątki szafy, a nastała era szpilek, która definitywnie się powiększa. Kolejną parę, którą możecie zobaczyć na zdjęciach zamówiłam w Roslegal, w ich sklepie znajdziecie również czerwone sukienki( red tight dress)  Rozmiar przyszedł idealny z tym że zdecydowałam się na rozmiar większe niż noszę zazwyczaj. Do tego dodałam brzoskwiniową koszule na którą polowałam od dłuższego czasu i która rozchodzi się na Zaful jak świeże bułeczki.

koszula - LINK     buty - LINK 




Tak z innej beczki, powiem że dawno nie widzieliście na moim blogu sklepu SheIn, wszystko dlatego że przeżywam mały kryzys statystyczny, dlatego postanowiłam pokazać wam kilka moim zdaniem ciekawych stylizacji.


LINK LINK LINK LINK  LINK  LINK  LINK                      

22 komentarze:

  1. Piękna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza koszula, świetny look!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie! pomogłam - poklikałam w linki:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula bardzo mi się podoba ^^ Ogółem śliczna stylizacja ^^ Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula mi się bardzo podoba, a szpilki są boskie. <3

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane :)
    Śliczna koszula
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię, że chodzisz w szpilkach! Świetna stylizacja. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne szpilki :P
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jeśli chodzi o szukanie własnego stylu, to jest to droga prób i błędów. Ja bardzo lubię takie stylizacje z klasą. Ta jest prześliczna :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam też, ze do pewnych rzeczy też trzeba dorosnąć i tak jak mówisz, przejść pewne modowe tematy

      Usuń

  10. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, mi najbardziej do gustu przypadła spódnica, jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buty!!! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy pod wpływem czasu odkrywa swój styl, przynajmniej tak sądzę patrząc na siebie na przestrzeni lat :) nie jestem już taka emo/rock girl jak jeszcze pięć lat temu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne połączenie, wspaniała koszula!
    zapraszam do siebie:
    http://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie przeciwnie, kiedyś lubiłam eleganckie połączenia, a teraz najchętniej wszędzie wychodziłabym w jakieś bluzie haha. Świetna stylizacja. Poklikałam w linki ;)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. OH , what a beautiful outfit !! Love the top !! It's so great !!

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.