Wpis o wakacjach takie jak inne


Jest 10:14, bo nie masz zegarka, jest 26.06.2017, bo nie masz kalendarza, a to oznacza, że jest to pierwszy wakacyjny poniedziałek! Bo nie masz facebooka, snapa, znajomych i kilku innych stron, osób które powiadomią Cię, że zaczęły się wakacje.  Są wakacje, jest trochę czasu i co z tego? Wykorzystasz je? No zobaczymy, ja o swoich mówię, jako wakacjach aktywnych, jednak zobaczymy co z tego wszystkiego wyniknie. Ostrzegam będę gadać o jednym, a pokazywać zupełnie coś innego, dokładniej pokażę wam kilka strojów kąpielowych z Rosegal oraz Zaful, które mogą przydać się w tegorocznym sezonie.


Myślałam, by dziś dodać podsumowanie roku szkolnego, dlatego tytuł taki a nie inny. Jednak pomyślałam, że skoro będę dużo się przechwalać zdjęciami i tego jak to ja sobie działam w fotografii, to fajnie jak bym pokazała efekty, dlatego wpis z podsumowaniem roku zrobię osobno, specjalnie i wtedy się będę przechwalać. A odnośnie tego co na blogu, podpatrzyłam na blogu Pauliny Pudło, fajne podsumowania w sesjach zdjęciowych i myślę również u mnie wprowadzić podobną serię i co jakiś czas pokazać wam, co na mojej karcie siedzi. Mam nadzieję, że się wam to spodoba.

Skacząc z temu na temat, a z akapitu na akapit. Mówiąc o wielu rzeczach, tak naprawdę nie przekazałam nic konkretnego.  Mam nadzieję, że podane stroje kąpielowe się podobają, więcej znajdziecie pod hasłem: bikini women oraz bikini string. W takim wypadku może wy opowiecie, jakie macie plany na wakacje?




20 komentarzy:

  1. Stroje bardzo fajne, tylko szkoda,ze linków nie podałaś. W sumie dobry pomysł z tą serią ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie czuję jakby były wakacje. Dzisiaj z rana wstałam o 5 bo myślałam, że idę do szkoły takie przyzwyczajenie :)
    Śliczne stroje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę sobie najpierw odpocząć, trochę powyjeżdżać, chciałabym zrobić coś czego nigdy nie robiłam, aby zapamiętać te wakacje na dłużej, ale póki co nie mam pomysłu co konkretnie xD
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są te stroje!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi strój w pierwszym rzędzie jest świetny :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stroje
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w te wakacje chce zacząć żyć pełną parą, mam mnóstwo planów i mam nadzieję,że chociaż połowę zrealizuje :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wybory! Zdecydowanie podoba mi się bardziej pierwszy rząd! Poklikałam w niego ;) Życzę owocnej współpracy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stroje , jednak ten czarny w pierwszym rzędzie szczególnie wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy bardzo mi się podoba, chętnie sobie takie sprawię :)
    Klik, mogłabyś u mnie też? :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z planów na wakacje, hmmm, na pewno chodzenie po górach, kajaki i jakiś wypad w nieznane ze znajomymi :D A DP tego jak się uda praca i ciułanie grosza na zachcianki :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne stroje:D
    Wiekszość mi sie podoba :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a coś dla sylwetek xxl, nie ma na lato, dlaczego tak mało jest o sylwetkach plus size

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stroje :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stroje są mega, ja niestety nie mam jeszcze żadnych planów na wakacje.
    Spontan totalny :)

    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jakie piękne kostiumy! Chciałabym wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ciuszki!:)

    Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga! VAYNV

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje plany to nauka, praca, zajmowanie się pasją, yoga i wyjazd nad morze :) Super post!

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.