Urodziny Zaful w kolorach


Dość kolorowa stylizacja jak na mnie, brak czerni? Mada co się z tobą dzieje, nawet w kwestii kosmetycznej dominują kolory. Stylizacja wykonana z połączenia sportowej bluzy i spódnicy daje moim zdaniem dość fajną propozycję. Do tego liczne kolorki i już można sugerować, że mnie ktoś podmienił. Dodatkowo postanowiłam zaszaleć i zamówić paletkę do cieni, o której później. Pora na ważniejsze kwestie.



Jako ciekawostkę powiem, że możecie spodziewać się sporej dawki stylizacji w moim wykonaniu. Zawdzięczam to firmie Zaful, która z racji swoich trzecich urodzin pozwoliła mi wykonać zamówienie za dość sporą kwotę jak na warunki blogosfery. Oczywiście firmie gratuluje przebicia, bo ostatnimi czasy na blogach o nich głośno i zapraszam do oglądania zdjęć.



Odnośnie do paletki,Pochodzi ona z SammyDress zdecydowałam się na paletkę 3 z całej serii, czyli tę najbardziej kolorową. Fajnie minimalistyczne pudełeczko, które niestety szybko zbiera odciski. Podoba mi się gama kolorystyczna, może dlatego się na nią zdecydowałam. Co do pigmentacji, powiem, że nie jest źle, myślałam, że będzie gorzej, jednak dużym minusem jest fakt, że strasznie osypuje się przy nakładaniu. Zobaczymy, jaka będzie moja opinia po dłuższym jej stosowaniu.



LINK LINK Link
Dodatkowo z tej okazji można zyskać 10% zniżki, wystarczy podać kod ANNELIZF

15 komentarzy:

  1. Śliczny ten sweterek, ja od Zaful też mam dwa sweterki i jestem z nich zadowolona :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :) Jakie ładne kolory palety :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki palety ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczkę też mam, ma bardzo ciekawy print ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :* paletka bardzo ładna :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja super dobrana - nietypowo, ale bardzo mi się podoba. Co do paletki to ma bardzo ładne kolory! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne kolorki paletki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza.
    Właśnie szukam w takim kolorze i ciężko znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory paletki są cudowne! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolory paletki z cieniami, te ciemne najładniejsze!

    PHOTOdalena

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega bluza!
    Zapraszam do mnie na moją metamorfoze. Dokonałem niemożliwego. http://flarri.blogspot.com/2017/06/metamorfoza.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna bluza, własnie takiego kolorku szykałyśmy!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.