To co nie zostało pokazane, pokazuje.

Czas definitywnie mnie pokonał, więc ja pokonam was haulem. Tak, dziś wielki misz-masz chociaż będziemy trzymać się kategorii modowej, postaram się poopowiadać trochę bajek o tym, co pokażę wam na zdjęciach. Jednak nim przejdziemy do moich nieudanych recenzji, kilka złów ode mnie. Z racji rozpoczynających się wakacji, myślę o zrobieniu małego podsumowania, bo jak by nie było wydarzyło się naprawdę dużo. może wstawiłabym nawet zdjęcia z których jestem dumna.  W komentarzach dajcie znać, czy chcecie przeczytać. A jeśli zmuszam was do czytania to przejdźmy dalej.



Zacznę od sklepu, słynącego z nieziemskich strojów kąpielowych, czyli Zaful. I właśnie tam zamówiłam mój nowy strój kąpielowy. Czarna wiązana góra oraz dół w ananasy. W pełni wakacyjny i atrakcyjny.Materiał bardzo miękki. Fajnie podkreśla proporcje klepsydry, zakrywa zebra na czym mi zależało, minusem jaki zauważyłam to fakt, że czuje się w nim jak deska, tak trochę.



Kolejną rzeczą z mojego cudownego sklepu, która pochodzi jeszcze z zamówienia zrobionego z okazji 3 rocznicy sklepu i do której zabrakło chęci i czasu, bo pomysł na stylizacje był. Jest to mięciutki, brązowy sweterek, który stał się moim ulubieńcem w momencie kiedy wieczór zaczyna robić się chłodny. Minusy? Obstawiam, że szybko się rozciągnie


Nim przejdę do perełki, pokażę wam moją wpadkę. Pamiętacie tę fazę, na koronkowe ozdobne biustonosze? No właśnie zamówiłam sobie taki i przyszedł nie taki, jak prezentowano go na modelce. Prawdę mówiąc krój się zgadzał, materiał też, alee wymiary już nie, mimo że zamówiłam najmniejszy z dostępnych jest na mnie jakieś 10cm za szeroki w obwodzie. No szkoda.


Pora na coś, co kobiety kochają. czyli torebki. Tym razem mała, szara, klasyczna. Co tu dużo mówić. Mieści się portret i telefon, to definitywnie wystarczy. Jedna duża kieszonka i jedna mała, na jakieś drobnostki. Myślę, że fajnie sprawdzi się, w momencie kiedy duża torebka jest nie potrzebna czyli jakieś eleganckie wyjścia, czy chociażby te ze znajomymi na jakąś pizze czy kino.


No i to tyle w moim zakupowych haulu, mam nadzieję, że przypadł wam do gustu.

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biustonosz jest piękny :) Szkoda że za duży !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne rzeczy :) Mam podobny biustonosz tylko, że czerwony :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy strój kąpielowy <3 szkoda że masz w nim takie odczucie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jjeku ten strój kąpielowy jest taki uroczy, świetnie by się prezentował na plaży.
    Piękne buty.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądałam te stroje :) Piękny!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zakupy, z przyjemnoscia zostaje w obserwatorach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy kostium jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowy biustonosz śliczny, szkoda że rozmiar nie ten

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory pomadek! :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chciałam się skusić na ich bieliznę, ale jeszcze muszę to przemyśleć, właśnie ze względu na rozmiary :) Stanik PIĘKNY!

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny haul! torebeczka urocza :3
    strój również mi się podoba :D!
    szkoda, że nie trafiłaś z tym biustonoszem :/ bo rzeczywiście śliczny *.*
    poklikane
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że biustonosz jest za mały bo jest piękny!:*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się najbardziej podoba torebka - jest przepiękna! Zapisuję sobie post w zakładkach i wrócę do niego przy następnym zamówieniu w sammydress ;) Bardzo zabawny i intrygujący tytuł ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy! Szkoda, że ten koronkowy biustonosz jest za duży, bo wygląda naprawdę ślicznie. ;) Strój kąpielowy jest przepiękny! *.* A torebka-nic dodać, nic ująć. :D
    Poklikane :* 11.99$ 21.55$ 12.81$
    P.S chętnie zobaczę taki post z posumowaniem. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.