Bo długie fajne jest - Aislestyle

Mimo że uwielbiam sukienki maxi, bo spódnic dobrać jakoś nie umiem, to w mojej szafie istnieją tylko dwie. Również w internecie na chwilę o nich ucichło. Jednak postanowiłam zaszaleć, przed serią stylizacji, jakie planuje i pokazać wam internetowy sklep aislestyle.co.uk o którym już kiedyś wam opowiadałam. Wtedy robiłam to pod kątem studniówek, jednak zaczęło się lato a z nim fala ślubów i wesel. W tych kategoriach stronę jak najbardziej polecam, duża dawna elegancji, wykwintności i innych rzeczy, które z nie jednej z nas zrobiłyby księżniczki. Na dobrą sprawę, wiele z nas nie ma wielu okazji na założenie tak eleackich sukni, mimo to, chociaż jeną warto posiadać w swojej garderobie tak na wszelki wypadek. A na stronie znajdziecie: prom dressesdresses 2017,Short prom dressesRed prom dressesCheap prom dresses


 A wy lubicie długie sukienki, czy raczej ich unikacie? 





13 komentarzy:

  1. Sukienki śliczne :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze jeszcze nigdy nie miałam na sobie tak długiej sukienki bo nie było okazji . Na modelkach bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam długiej sukienki, ale na egzamin gimnazjalny poszłam w długiej spódnicy i bardzo dobrze się w niej czułam. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie przepadam za sukienkami, aczkolwiek ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki śliczne, ale ja mimo że jestem wysoka w długiej się w ogóle nie widzę:D
    Zdecydowanie wybieram krótkie:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię długie, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię długie sukienki, chociaż chyba jestem trochę za niska by je nosic :<
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku śliczne sukienki, ja chyba bardziej wolę krótsze sukienki, ale bez przesady. DO kolan lub troszkę mniej są dobre. Ale nie mówię, że w krótszych nie chodzę, też mam parę swoich perełek które uwielbiam.

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są, ja raczej wole krótkie ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam na sobie długą sukienkę raz w życiu - na mojej studniówce i czułam się w niej wyjątkowo! Na co dzień jednak wolę te krótkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie długie jest fajne! :) Mam jedną taką suknię, lecz niestety często nie mam okazji do jej nałożenia.

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.