Będę artystą, będę szaleńcem

 Każdy z nas gdzieś w głębi siebie skrywa tego szaleńca, małą postać, którą karmi za pomocną adrenaliny i coraz odważniejszych wyzwań. Pewnego dnia robisz coś, co jeszcze kilka miesięcy temu uznałbyś, za szczyt głupoty. Dziś, jesteś już głupcem. Nie odwracalne zmiany, zachodzą w życiu każdego z nas, podejmujemy decyzje z których później ciężko się wybronić, wyplątać, uciec. Powtarzasz sobie, żyje się raz, w takim przypadku ilu żyć, już byś nie miał. Nie jesteś kotem, nie przeżyjesz życia 9 razy, jak to mówią ludzie. Jednak skoro nie możesz być kotem, zostań szaleńcem, w końcu życie szaleńca może być życiem wygranym. Zostań głupcem, w końcu ludzie głupi to ludzie szczęścili. Możesz też zostać kotem, rzucić się pod pociąg z myślą "e tam, mam ich jeszcze 8, zobaczę jak wygląda pociąg od dołu"

Zataczam krąg, uznaję, że robię postępy,potem  uświadamiam sobie, że to co robię jest słabe, by nie określić, że to gówno, wracam do punktu wyjścia i macie okazję, czytać coś takiego. Pseudo wpis tematyczny, bez określonego tematu. Podsumowując, mogę stwierdzić że dzieje się dużo, co prawda blog świeci moimi pustkami, a z waszymi blogami jestem daleko w tyle, to ktoś mnie zauważa i otrzymuje propozycję współtworzenia strony, która buduje się dla waszego spamu, podejmuje też pierwszą płatną kampanię, by w życiu też się coś działo. Nie ukrywam, chwile zwątpienia dopadają każdego z nas, tylko po to, by mieć siłę zobaczyć lepszy czas.

Sesja też niby artystyczna, wykonana dzięki rękawiczkom LINK, zamówionych właśnie do takich sesji, no może mogłam zdjęcia dopracować bardziej, no mogłam, ale nie zrobiłam.



17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sesja ;) Na początku myślałam, że to jakieś lampki XD

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się zdjęcia, te rękawiczki są bardzo pomysłowe :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie każdy z nas na w sobie tego szaleńca. Ja po sobie jeszcze kilka lat temu nie spodziewałam się, że stanę się taką osobą jaką jestem teraz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Bardzo mi się podobają :D Czasem mi się wydaje, że naprawdę warto być szaleńcem :D

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia! :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czytać twojego bloga, bo nie owijasz nic tak, po prostu piszesz to co przyjdzie Ci do serca, jest to mega fajne.
    Cudne zdjęcia, fajne te rękawiczki.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe te rękawiczki... Takie.. no trochę dziwne - końcówki które świecą chyba lepiej wyglądałyby bez tego materiału, który kojarzy się prędzej z zimą niż z obecną porą roku.

    Każdy ma takie chwile, może potrzebujesz oddechu na coś nowego :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba w życiu zaszaleć :D
    Fajne, tajemnicze zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/05/suede-spotkanie-podkarpackich-bloggerek.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa treść posta nie można przeżyć 9 żyć, ale należy korzystać z życia i cieszyć się ze wszystkich wspaniałych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne rękawiczki!
    Lubię czytać Twoje posty bo piszesz w nim tak prawdziwie, po prostu, prosto z mostu! :D
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetnie napisane, musisz mi uwierzyć, że przeczytałam, ale nie mam pojęcia, jak to komentować. Ty chyba wyraziłaś wszystko! Rozbawiłaś mnie tym fragmentem o oglądaniu pociągu z dołu ;) A zdjęcia w przepięknym klimacie - tajemniczy i intrygująco mroczny - idealnie pasuje do treści!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zdjęcia z lampkami. Świetny pomysł!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com
    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te rękawiczki :) Mimo że życie jest tylko jedno warto się realizować, stawiać sobie cele i dążyć do ich osiągnięcia

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.