year anniversary Zaful

Dziś przychodzę do was z niezwykłym wpisem, a dokładniej z informacją, że jeden z moich ulubionych sklepów obchodzi dziś trzecią rocznice powstania działalności.  Z tej okazji trochę o sklepie, jak długo mam z nimi styczność, jak jest z jakością i inne tego typu informację. Zapraszam.

Z firmą mam styczność jakoś od grudnia może nawet wcześniej, więc myślę, że do dość spory okres i spokojnie mogę opowiedzieć wam, jak to się zaczęło. Firma odezwała się do mnie pierwsza z propozycją współpracy, z ciekawymi warunkami pn. nie musiałam przygotowywać kolażu tak jak u większości firm. Wszystko dlatego, że sklep stawia bardziej na jakość prezentacji naszego zamówienia niż na skopiowanie ich zdjęć i dodanie na swojej platformie. Co bardzo punktuje u mnie, bo każdy głupi, nie obrażając nikogo, dodać wykonane wcześniej zdjęcia lub grafikę, a jednak nad własnymi zdjęciami trzeba troszkę popracować.

Jak jest z jakością rzeczy, jakie zamawiam? Dobrze, w 98% nie mam się czego przyczepić, dodam, że zamawiam przez stronę ubrania, obuwie, jak i wszelkiego rodzaju akcesoria. Od początku całej współpracy, były tylko dwie rzeczy, do których mogłabym się przyczepić, no ale, każdemu może się zdarzyć.
Kolejną rzeczą, o jakieś myślę, że mogłabym tu wspomnieć, to szybkość wysyłki. Paczki przychodzą w przeciągu 2-3 tygodni w zależności od tego, czy znajdują się na stanie, czy na ich produkcję jednak trzeba poczekać. Co mi osobiście zapewnia ciągłość w blogu, ponieważ paczki potrafią przyjść z różnicą kilku dni, szczególnie gdy zamawiam kilka rzeczy. Mam spokojnie czas na ich prezencję.

Ostatnią kwestią, kurczę zauważyłam, że ten artykuł przyjmuje formę rozprawki, eh co się ze mną dzieje? Dobra mniejsza, ostatnią kwestią jest kontakt z przedstawicielem. Który jest sprawny, przedstawiciel oczywiście miły i odpisuje bardzo wczesnym rankiem, ale to ze względu na zmiany strefy czasowej. Ja przyjęłam się na sposób, by wszystkie, no dobra prawie wszystkie maile wysyłać przed szkołą. Tak zazwyczaj po powrocie mam już odpowiedź i mogę zacząć działać. Tak mam na to czas przed szkołą. I tym dziwnym moim akcentem zakończmy ten wpis.

12 komentarzy:

  1. Ja też robiłam już dużo zamówień w Zaful i ciężko jest się do czegoś przyczepić. :) No może raz kostium zły przyszedł.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaful jest świetnym sklepem :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. o, czyli wychodzi na to, że warto inwestować w rzeczy z tego sklepu :P
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to na prawdę świetny sklep, gratuluję Ci współpracy z nim :)


    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię Zaful ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Raz tylko zamówiłam coś na Zaful, i nie wiem dokładnie jak mam oceniać ta firmę, ale jak na 1 raz było dobrze :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zaful i kontakt jaki mają z blogerami!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zdecydowanie na tak! Świetny sklep :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam z początku zaufania do tego sklepu, bo wydawał się kolejną, kiepską chińszczyzną, ale widzę, że ma coraz więcej zwolenników. :) Może faktycznie nie jest taki zły, jak początkowo myślałam?

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.