W poszukiwaniu muchy || crochet bikini

Nim przejdę do głównego tematu, a raczej wyczekiwanej stylizacji, zapowiem, że na końcu artykułu znajdziecie coś bardzo wakacyjnego, czyli szydełkowe bikini crochet-bikini oraz see-through-bikini-swimsuits, podam też link gdzie będziecie mogli je zobaczyć dokładniej, bo pochodzą ze strony Rosegal, z którymi ostatnio prowadzę aktyną współprace. Mniejsza o to. Dziś przygotowałam dla was stylizacje, taką w moim stylu, czyli połączenie elegancji ze stylem codziennym? Z wykorzystaniem muchy w pandy, którą zamówiłam dla mojego towarzysza.  Obstawiałam, że będzie materiałowa, jednak ku pozytywnemu zaskoczeniu jest skórzana. Do niej dołączyłam białą koszulę w kratkę, zwykłe jeansy i białe sportowe buty, które nie załapały się na zdjęciach.








I to o czym mówiłam na wstępie. A już niedługo spodziewajcie się kolejnych stylizacji 


22 komentarze:

  1. Śliczna ta koszula, mucha też! Rewelacyjne masz włosy na przed ostatnim zdjęciu!
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszka urocza ^ ^ * Rosegal ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  3. what a nice post :)
    have a great weekend!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Rosegal ;D Ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne połączenie muchy z koszulą :) Fajnie to wygląda :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku śliczna stylizacja, ciekawe połączenie.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula. Podoba mi się. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacjo mojego bloga. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, aczkolwiek tęsknie trochę za Twoimi postami, które po przeczytaniu zmuszały mnie do głębszej refleksji.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta koszula. Śliczna stylizacja!
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna koszula!
    Ta mucha nadaje nowego charakteru stylizacji, super!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz,super jest ta koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobało mi się to zestawienie, wygodne i stylowe! Super :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie nosiła muchy, ale w Twoim wydaniu naprawdę wygląda to super!

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  17. I adore this Shirt so much,
    the pattern is so lovely :D
    amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo mi się podoba ^^ Koszula od razu wpadła mi w oko :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.