Typ figury a strój kąpielowy - Roslegal plaid dress

Mamy początek maja, a ja już myślę o wakacjach i wylegiwaniu się nad wodą, a co za tym idzie? Nowy strój kąpielowy, sukienki jednak nim wybierzemy się na zakupy wato wchłonąć trochę wiedzy, tak by dobrać ten idealny, pasujący do naszej sylwetki, przecież nawet kolor ma znaczenie. Moim źródłem była strona: kobieta.onet.pl Propozycje strojów pochodzą ze strony rosegal.com, z tej strony pochodzą również zaproponowane przede mnie sukienki w kratkę, tak kratkę, nie pytajcie czemu. Możecie zobaczyć je na dole strony. Przechodząc do rzeczy.

Zacznij jednak od rozpoznania swojego typu figury, bo to podstawowy krok, by dobrać nie tylko strój kąpielowy, a ułatwić sobie dobieranie innych części garderoby. Świadomość, w czym wyglądamy dobrze, a czego powinniśmy unikać, jest naprawdę bezcenna.



Przy wybieraniu stroju, naszym celem jest zrównoważenie proporcji, zachowanie symetrii, zakrycie niedoskonałości i podkreślenie walorów.



Figura typu jabłko (szersze ramiona i biust, węższe biodra)
Zalecany są wzory pionowe, nigdy poziome! Unikaj metalicznych kolorów i błyszczących materiałów, powodują optyczne powiększenie środkowych partii ciała.  Znajdź kostium z dekoltem wiązanym na szyji, optycznie podkreśli obfity biust, może być nawet wzorzysty. Dół zatem zalecany w ciemniejszych kolorach z wysokim stanem, który podkreśli nogi.

LINK LINK LINK LINKK



Figura typu gruszka (wąskie ramiona, szerokie biodra, masywne uda)

Używaj kolorów i wzorów, żeby optycznie zmniejszyć dysproporcje. Stanik powinien być raczej w jasnym kolorze (przyciąga wzrok!). Możesz sobie pozwolić na ozdoby przy nim typ: falbanki, cekiny, wyraziste wzory. Jeśli chcesz podwyższyć biust, wybierz górę typu halter. Biustonosze tego typu przyciągają wzrok, stwarzając optyczne wrażenie krągłości tam, gdzie ich potrzebujesz. Dół kostiumu powinien być ciemniejszy niż góra, gładki, bez ozdób przyciągających wzrok. Pomyśl też o pareo, dobrze zawiązane, skutecznie maskuje brzuch, uda i pośladki, a zarazem jest przewiewne i bardzo kobiece.
LINK LINK LINK

Figura typu klepsydry  (podobne wymiary biustu i bioder, widocznie zarysowana talia, płaski brzuch) Pora na coś dla szczęściary, które mogą pozwolić sobie niemal na wszystko typ, który jest marzeniem każdej kobiety. Eksponuj atuty: biust i biodra oraz podkreślaj talię! Uważaj na łączenie kolorów i wzorów przy dwuczęściowych kostiumach. Bikini typu "miszmasz" może optycznie zniszczyć twoje doskonałe proporcje.

LINK LINK LINK



Figura typu papryka (ramiona są tak szerokie jak biodra, brak wcięcia w talii)
Maskuj ramiona, nosząc stanik z szerokimi ramiączkami. Jeżeli przy tej budowie, twój biust jest mały, wybieraj stanik w jasnym kolorze, z nadrukami. Jeżeli masz duży biust, kup stanik gładki, bez ozdób, w stonowanym kolorze. Potężne uda maskuj wybierając bardzo wycięte majtki ,optycznie wyszczuplą nogi. Unikaj szortów! Pupa i uda wydają się w nich większe, niż są!

LINK LINK LINK





No i to tyle moich porad, mam nadzieję, że się wam przydały, na zakończenie tak jak mówiłam kilka sukienek LINK LINK LINK LINK LINK




24 komentarze:

  1. Ja mam figurę gruszki, wiec tak jak piszesz, wzrok przyciągam ma biust często kupuje górę w ciekawym kolorze, najlepiej push-up i ze wzorami, a dół minimalistycznie, żeby wzrok się tam nie skupiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne stroje !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Klepsydra to podobna ja, akurat podoba mi się ten strój :)
    Sprawdź sobie tytuł posta i pogrubiony pierwszy tekst.
    Wkradły się dwa malutkie błędy ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega przydatny post! Wcześniej w sumie nie zwracałam uwagi na to jaki strój kupowałam. Brałam to co mi się podobało i w czym czułam się dobrze :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie nie potrafię jednoznacznie przypisać mojej sylwetki do jednego z tych typów, ale z doświadczenia wiem co powinnam nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem taką klepsydrą, ale czasami szczerze tego nienawidzę. Strój kąpielowy na lato to podstawa, ale jak wybierać normalne ubrania do takiej sylwetki ???

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny wpis zwlasza teraz przed urlopami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem szczęśliwą klepsydrą :D Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje, przygarnęłabym kilka z tych kostiumów ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny blog <3 poklikane :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam gruszkę... :(
    Bardzo przydatny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój typ figury to klepsydra. Dążę do mojej sylwetki po ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja figura jest pomiędzy klepsydrą, a kolumną. Przynajmniej mam takie odczucie. I szczerze znacznie lepiej czuję się w 2 częściowym bikini, które nie zakrywa a raczej odkrywa bardziej moje ciało.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomocny post :), druga sukienka jest niczego sobie. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja aż tak bardzo nigdy nie przywiazywalam uwagi do stroju kąpielowego, ważne że ja czułam się w nim wygodnie i dobrze :) Jednak dwie z zaprezentowanych sukienek całkiem trafiły w mój gust :)

    Zapraszam na mojego insta: kalinowskaar

    OdpowiedzUsuń
  17. ja patrzylam, zeby ladnie wygladal po prostu :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie umiem określić swojego typu figury :/

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatne porady. Ja też muszę się zabrac za szukanie stroju kompielowego. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pomocny post, często dziewczyny kupują kostiumy nie zwracając uwagi na sylwetkę.

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam figurę coś pomiędzy klepsydra, a jabłko, inaczej nie wiem jak to określić i bardzo ciężko jest znaleźć pasujący kostium, głównie wszystkie ładnie leżące na dole są za małe w biuście. :( Na szczęście jakoś udaje mi się przetrwać wakacje, zawsze coś sama przerobie i nie jest źle. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.