ONE COLOR OF INSPIRATION - GREEN | green bikini

Dziś przychodzę do was z kontynuacją moich kolorowych inspiracji, dziś padło na wiosenną zieleń. Moją zieloną listę uzupełniłam o zielone stroje kąpielowe (green bikini) z rosegal.com, są wymieszane z innymi obrazkami, dlatego wszystkie linki, jakich użyłam zobaczycie poniżej. O co chodzi z serią,  tłumaczyłam ostatnio (LINK). Z ciekawostek powiem, jeszcze że  mój instagram przeszedł gruntowną zmianę i postanowiłam prowadzić go, w ciepłym zielonym kolorku, dlatego również zapraszam do zobaczenia - > link 



Jaki kolor proponujecie, jako kolejną inspiracje? 

13 komentarzy:

  1. Jejkuu bardzo lubię te twoje posty z kolorami, cudna zieleń.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się wszystko komponuje! Fajna ta seria ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  5. No hejka, bardzo fajny post i bardzo ładne zdjęcia.
    BARDZO SERDECZNIE zapraszam cię do zajrzenia na mojego bloga ponieważ dopiero co zaczynam i będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz. Obserwuję, więc czekam na rewanżyk. W przeciwnym razie ja przestanę cię obserwować więc radzę mnie też :) Zapraszam!!!!! Pojawił się dzisiaj nowy pościk :**** http://paulinablogblog.blogspot.com/ - wpadnij!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale mogłaś sobie darować :)

      Usuń
  6. Cudowne inspiracje :) w sumie zieleń nie jest moim ulubionym kolorem, ale również gości w mojej szafie i kosmetyce :) ciemna zieleń jest dla mnie najlepszym odcieniem. Bardzo go lubię zwłaszcza zimową porą. P.S. komentarz wyżej rozłożył mnie doszczętnie.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zielony!!! <3

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny blog.Jestem tu po raz pierwszy i powiem Ci,PODOBA MI SIĘ! Będę tu wpadać częściej ^•^ Pozdraffiam <3

    ~Sandy❤
    pinkmuffinbysandrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.