Nie przestajemy zwiedzać | Finger Spinner

Zacznę od mniej przyjaznej dla oczu sprawę, jednak równie kolorowej i myślę, że ciekawej. Chcę wam pokazać Finger Spinner, które znajdziecie na stronie twinkledeals. Moim zdaniem jest to dobry odstresowywacz. Czy ja napisałam ten wyraz poprawnie? Mam nadzieję, że tak, zabawka polegająca na wciśnięciu guzika i się kręci. Wow. Co za odkrycie, jednak na zabicie nudy może być całkiem okej.  Pokażę wam, jak to wygląda, bo na początku sama nie wiedziałam o co z tym chodzi.


Koniec na mojego nudzenia, przechodzę do kolejnej stylizacji. Wykonanej dzięki Sammydress. Bo to od nich pochodzi kurtka, która podbiła me serce. Zdjęcia wykonane w cudownym miejscu, które podbiło me serce i może jeszcze kiedyś je ujrzycie, bo na dobrą sprawę, nie jest tak daleko ode mnie. A kto nie lubi przyjrzeć się pięknemu zachodowi słońca.

Kurtka LINK 





16 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo ładna :) Ale pierwszy raz widzę taki odstresowywacz! Pewnie widzi się efekt dopiero wtedy, jak się go używa. Ciekawa rzecz :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz. Mam podobną koszule. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziasłam nigdy takiego czegoś, ciekawe cy pomaga :)
    śliczne zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej zabawce, wygląda to ciekawie :) Świetna stylizacja i piękne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja :) Śliczna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne klimatyczne zdjęcia :) Kurteczka również jest ciekawa.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia. Koszula moro świetna :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ale ten antyodstresowywacz (jeżeli zrobiłam błąd to przepraszam) jest świetny, fajnie się prezentuję.
    Cudowna koszula.
    Pozdrawiam
    Mój blog (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o czymś takim :o
    stylizacja super :D
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo klimatyczne zdjęcia:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia bardzo mi się podobają tak samo jak stylizacja! Jednym słowem nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle super zdjęcia i stylizacja:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/05/what-you-do.html

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.