Efekty serii z Roslegal | wiązana sukienka

Jakiś czas temu zaczęłam współpracę z firmą Rosegal.com. Dlatego przy niektórych wpisach z stylizacjami pojawiały się krótkie koleże np. z navy lace dress. Miałam słowa kluczowe, które musiałam przedstawić w pierwszych słowach artykułu. Ponieważ miałam dość duży nakład współprac nie mogłam tego prezentować tak, jak w pierwszej części, która dotyczyła strojów kąpielowych i tego jak je dobrać. Te wszystkie linki były mało widoczne. Spędziłam cała sobotę, by te wszystkie moje współprace uporządkować, więc żyję z myślą, że już nie będzie takiego chaosu. Za który przepraszam. Złożyłam 3 zamówienia z czego 2 są jeszcze w realizacji. Więc na prezencję, musicie chwile poczekać, dziś pokażę wam wiązaną sukienkę LINK oraz pędzelki LINK. Jednak o nich opowiem później.



Nie ukrywam, ze sukienkę zamówiłam z myślą o sprzedaży, jednak kiedy do mnie przyszła, wiem że zostanie ze mną na dłużej. Wykonana z bardzo modnego ostatnio materiału, czyli Poliesteru. Nie rozpisując się zapraszam do obejrzenia.

Drugą rzeczą z mojego zamówienia był zestaw 12 pędzelków w metalicznym pudełeczku. Przyznam, ze zależało mi na zamówieniu pędzelków razem z solidnym opakowaniem, pn. można rzecz że dość sporo jeżdżę licząc  moje co weekendowe powroty do domu. Moje kosmetyki są narażone na liczne przewozy w walizce czy torebce, No i jak to kobiecie, jest mi ich szkoda, Zestaw zawiera kilka rodzajów miękkości włosia, oczywiście zależne od tego do czego mają być stosowane pędzle.



12 komentarzy:

  1. W takim pudełku pędzelkom nic się nie stanie, bez obaw można wrzucać do torebki :) Przydałoby mi się takie :)
    Sukienka bardzo letnia :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest przepiękna <3
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do Twojej figury sukienka idealna! :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze super wyglądasz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka śliczna :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poliester nie jest modny tylko tani ;) dlatego tak dużo się go stosuje - zwłaszcza na chińskich stronach. mimo to sukienka prześliczna i chętnie bym ją zaadoptowała! // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta sukienka, idealnie leży

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear! Your blog is so nice and interesting! Love it!
    Follow you:)
    Welcome to my blog - http://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz :) fajna sukienka :)

    pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.