Biegnę za latem - Bzdurna Madda

Pora na bzdurną Maddę, której dawno nie było, a przynajmniej  takiej pogankowatej. Pozwolicie, że zacznę jednak od stylizacji, którą macie okazje zobaczyć. Głową role grają spodenki w słoneczniki, które przyszły trochę za duże, co widać. Do tego zwykła brązowa bluzka, szeroki czarny pasek i trampki.  Ze względu na pogodę sesja wykonana w domu, jednak myślę że sprawdzi się latem

Przechodząc do mojej pogadanki trochę o tym co u mnie, trochę o tym co na blogu. A wszystko dzięki jednej wiadomości, podziękujcie tej osobie, bo nie planowałam tego wpisu, a chyba pora przypomnieć parę rzeczy. Zacznijmy od życia prywatnego. Dzieje się dużo, jestem szczęśliwa, nawet na snapie nie ma wszystkiego. Przechodząc do bloga, wiem, że po mojej przerwie nie jest on regularny, ale wszystko pomału wraca do normy, chodzi o to, że nie zawsze mam czas by zasiąść przed komputerem i napisać coś sensownego. Odnośnie do mojego pisania, od długiego czasu nie ma wpisów tematycznych, zajęłam się bardziej strefą fotografii i mody. Dlaczego zrezygnowałam ze wpisów tematycznych? Bo dalej są o to pytania i wyrażanie tęsknoty za nimi. Czas? Barak konkretnego zdania czy może brak pomysłu? Jakoś przed dwa, może nawet trzy lata pisałam tematy, średnio dwa razy w tygodniu. Myślę, że to wystarczający okres, by wypowiedzieć się na najważniejsze i mniej ważne tematy. Pisanie tematów na siłę, nie wpłynęłoby dobrze. Zwłaszcza że o te ostatnie tematy, które pojawiały się na blogu, już nie były tak dopieszczone. W sferze mniej tekstu więcej zdjęć czuje się dobrze. Oczywiście, mam jeszcze swoje założenia blogowe, nad którymi chcę pracować, czyli dalej doskonalić formę zdjęć, tak by nie stanąć w nim miejscu. Może z czasem wprowadzę też taki tekst, z którego będzie można wyciągnąć morał, jak z bajki. Jednak chwilowo, wszystko musi się unormować, a ja jakoś zaplanować konkretnie czas.

 Wniosek? Założenie, według  których kiedyś prowadziłam bloga, czyli więcej tekstu niż zdjęć, dawniej uległy zmianie, miało na to wpływ kilka rzeczy, ale czuje się dobrze z tym, jak jest.

Spodenki - LINK

Już niebawem: LINK LINK

12 komentarzy:

  1. Spodenki są bardzo fajne, na lato będą idealne <3 Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, żebyś Ty była szczęśliwa i żeby wszystko szło po Twojej myśli :)
    Zastanawiałam się nad tymi spodenkami :) świetne są!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki piękne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodenki, stylizacja na luzie, trampki, wygodne szorty.
    Ślicznie <3
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne spodenki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękną kobietą , dlatego Twoje zdjęcia oglądam z wielką przyjemnością <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja super. Ostatnio i na moim blogu nie pojawiają się posty tematyczne. Myślę że lepiej pisać to w czym akurat się dobrze czujemy niż robić coś na siłę.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog! Wszystko dopracowane do perfekcji. ;)http://flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Look at A Showcase
    I am following you via GFC/ G+ , follow me back, let me know on Chic Poradnik.
    Zapraszam do nas - Chic Poradnik blog. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji lub subskrypcji oraz komentarza.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.