MaaddaMi zawieszona (2013-2017)

Ten wpis nie jest spóźnionym dowcipem z racji pierwszego kwietnia, nie jest też ostatecznym końcem mojej blogowej kariery. Jest informacją i jedną wielką zapowiedzią mojej przyszłości chyba tak naprawdę.

Zawieszam bloga
Na okres min. kilka miesiecy

Przypuszczam, że w skomentujecie to, że wam przykro, czekacie i inne takie tam lanie wody. Jednak nie chciałam was zostawiać bez słowa wyjaśnienia. Przecież tworzyłam tę stronę blisko 4 lata. W momencie, kiedy byłam bliska tego, co tak naprawdę chcę osiągnąć, stwierdziłam, że to nie ma sensu. Nie obrażając żadnych gimnazjalistów, wewnętrznie czułam, że blog Maddy to stronka typowej gimbuski. Co z tego, że na swoim koncie miałam ponad tyś. obserwacji i zbliżałam się do 300tyś. odwiedzin. Jestem z tego dumna, bardzo wam za to dziękuję, bo sama tego nie zrobiłam. Mimo wszystko to były i są tylko liczby. Nie utożsamiałam się z nimi. Blog przechodził wiele radykalnych zmian, wiec liczba stałych czytelników była naprawdę skromna. Mam nadzieję, że mi to wybaczą.

Dlaczego zawieszam, a nie usuwam? 
Myślę, że to pytanie jest dość ważne, nie tylko dla was, a również dla mnie. Postanowiłam zająć się fotografią, mniej amatorsko. Nie będę robić z siebie nie wiadomo jakiego fotografa, bo nim nie jestem i szybko nie zostanę. Nie jest to też na zasadzie, usuwam bloga, bo pora dorosnąć. Nie. Chce poświęcić fotografii więcej uwagi, zakupiłam nowy sprzęt, chce się rozwijać, uczyć w tej dziedzinie i za te pół roku, może rok, a może trzy miesiące powrócić do was np. z blogiem fotograficznym czy chociażby jakimś poziomem. Pojawiły się też plany przyszłościowe, więc myślę, że czas, jaki zabierał mi blog, będę wykorzystać aktynie i tego nie prześpię. Dodatkowo powiem, że ten rok już teraz szykuje mi się aktywnie pod względem fotograficznym. Więc nie chce tych możliwości spaprać wręcz przeciwnie jeszcze lepiej się pokazać.

Oczywiście, jest mi przykro, bo z blogiem/blogowaniem byłam niezwykle związana, wypełniał moje wolne chwile, lubiłam to robić, a dodatkowo był moim skromnym co prawda, źródłem dochodów. Więc miał naprawdę wiele zalet, jednak ostatnio coraz bardziej mnie psychicznie męczył, nie przykładałam się do niego i był, bo był. Niestety nie da się mieć wszystkiego, zostawię was z moimi najnowszymi zdjęciami, bo tych czysto artystycznych w ostatnim czasie nie publikowałam, właśnie z powodu, że fotograficznie chciałam się rozwijać gdzieś poza światem medialnym. No i chyba koniec mojego gadania. Podziwiam wytrwałych, dziękuję czytającym. Powodzenia życzę sobie i mam nadzieje, że do zobaczenia wkrótce.

Moją twórczosć bedzie można śledzić na instagramie madd_aa
Pozdrawiam, Madda

21 komentarzy:

  1. Będzie mi ciebie brakowało :( Ale mam nadzieję, że wrócisz do nas z blogiem fotograficznym :) Twoje zdjęcia zawsze były świetne, masz talent warto, abyś rozwijała się w tym kierunku :) Powodzenia kochana i do zobaczenia za kilka miesięcy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro taką decyzję podjęłaś.. Rozwijaj się w fotografii. Powodzenia i mam nadzieję, że za jakiś czas znów Cię tu zobaczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi :( Fajnie że będziesz się rozwijała w fotografii powodzenia :)

    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje że wrócisz szybko <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że zawieszasz swoją działalność, jednakże Cię rozumiem. Czasami trzeba podjąć takie, a nie inne kroki. Mam jednak nadzieję, że kiedyś jeszcze powrócisz do blogowania, ponieważ bardzo lubiłam czytać Twoje posty. Życzę Ci z całego serca powodzenia w realizowaniu nowych planów i pomysłów :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że czasami warto odejść na trochę i wszystko przemyśleć, a później wrócić i "odrodzić się jak feniks z popiołów." :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :(, ale mam nadzieję, że wrócisz do nas. Twoje zdjęcia sa magiczne i cudne,
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pewnością jesteś pewna, że wyjdzie Ci to na dobre. My poczekamy :) Wróć do nas

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać olbrzymi rozwój w Twojej pasji fotograficznej (bo to Twoje zdjęcia?). Dobrze, że chcesz iść dalej. Zdobywaj wiedzę i wracaj pokazać co potrafisz :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, moje zdjęcia już od długiego czasu zaprzestałam publikacji na moim blogu nie swoich zdjęć :)

      Usuń
  10. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem cie i podziwiam. Życzę powodzenia i czekam na bloga fotograficznego! :)
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę szkoda ale rozumiem:) Mam nadzieję że wrócisz a do tego czasu będę ogladać zdjęcia na insta.
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/04/inspirations-coachella-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie żarówki - genialne! :D
    Szkoda, że zawieszasz bloga, ale spełniaj się ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozostaje nam już chyba tylko czekać na efekty Twoich planów związanych z fotografią. Co jak co, ale ja jestem naprawdę tym podekscytowana. Zdjęcia w poście są genialne! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem Twoją decyzję. Ja dwa lata temu zawiesiłam bloga i dopiero teraz wróciłam do niego z powrotem. Trzymam kciuki! :)

    ♥ Pisane z pasją >KLIK< ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze nie obserwuje twojego bloga, ale weszłam tutaj, bo ty mój skomentowałaś. Mam nadzieje, że wrócisz z nowymi pomysłami
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może czasami przerwa (?) jest potrzebna. Rozwijaj się, bo widać, że masz pasję, powodzenia!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie wiem czy bylabym w stanie zrezygonowac z bloga po tak dlugim czasie, jednakze zycze ci wszystkiego co najlepsze- samych sukcecow w fotografii :)

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.