Gdzie są te moje kolory

Dziś opowiem o pewnej zależności. Jeszcze rok temu, moją szafę przepełniały odcienie czerni. Dziś wprowadzam tam kolory, no bo ile można, być tym ponurakiem i artystą. Jednak dalej trzymam się pewnej gamy kolorów, co właśnie ostatnio zauważyłam. Mianowicie są to odcienie brudne, typu bordo, zgniła zieleń, granat czy szarości. To właśnie one, coraz częściej trafiają do mojej szafy. Jednak chyba nie całkiem przypadkowo, bo to one, opanowały sklepy i o coś fajnego i w wyrazistym kolorze, naprawdę trudno.



















A w waszej szafie, dominuje jakiś kolor czy raczej jest tam wszystko?
koszulka -  kubek - skarpetki 

23 komentarze:

  1. U mnie w sumie też większość zawartości szafy to ciemne kolory ;) ale w takich mi po prostu najładniej :p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne skarpetki, ładna stylizacja :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze skarpetki, Stylizacja piękna. W mojej szafie też pomału mam tylko ciemne kolory.
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej szafie również przeważają ciemnie kolory, bo są one dosyć uniwersalne :) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety u mnie także większość rzeczy jest ciemna , ślicznie wyglądasz <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją szafę w większości wypełniają kolory ciemne :) Piękna stylizacja :) Śliczna spódnica :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W mojej szafie przeważa czerń i biel głównie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, tylko szkoda, że tak mało :(

    Zapraszam do mnie na nowego posta,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo kocham biel! Choć w mojej szafie panuje kolorystyczny misz masz. Brak w nim jasnej zieleni, fioletu i pomarańczu, a tak to chyba jest wszystko. hahaha jako nastolatka z czasów gimznajów liczył się tylko czarny kolor, gdy zaczełam chodzić do technikum byłam nastawiona na : kolory kolory i jeszcze raz kolory, teraz wszystko zaczełam porządkować. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie dokładnie takie same kolory jak u Ciebie z dodatkiem brudnego różu, który jest ostatnio bardzo modny oraz odcieni brązu i beżu. Ale czarny i tak na pierwszym miejscu :)
    Obserwuję :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio również zaczęłam nosić ciemne ubrania, ale na wiosnę zacznę bardziej eksperymentować. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, ja także uwielbiam brudne kolory! beż, jeżeli nie wpada w szarości, raczej nie przykuje mojej uwagi, a bordem mam zawaloną całą szafę :) jedyne co to wszystko wyróżnia, to różowy... fajnie że trafiłam na Twojego bloga, jest fajny! powiesz mi, skąd masz spódniczke? :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczkę znalazłam na strychu i pochodzi z młodości mojej mamy :)

      Usuń
  14. Moją szafę przepełnia głównie barwa czarna, klasyczna, ale jakże czasami zaskakująca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją szafę przepełnia głównie barwa czarna, klasyczna, ale jakże czasami zaskakująca:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwięcej jest bieli i czerni aczkolwiek również staram się wprowadzić jakieś kolory ostatnio ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja szafa..... Hmm jest tam busz kolorów ;)
    Super skarpetki ;)Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji
    ONLY DREAMS - klik ♥
    Robię konkurs może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. mega skarpetki
    i ta spódnica też <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w szafie dominuje wiele kolorów, ale najczęściej ubieram się w stonowanych odcieniach. Biel, czerń i jeans :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. W mojej szafie jest przede wszystkim czerń i biel :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś dominowały kolory, pstrokate bluzki. Teraz postawiłam na minimalizm - szarość biel i czerń i czuję się w tym o wiele lepiej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. It would be a total waste if I buy something expensive and only wear it for a few times.
    So,after reading your article. I finally made my decision with a cross over dress

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.