Dlaczego kobiety noszą szpilki?

Lekarze i organizm mówi nie, jednak kobiecy rozum i czyny jak najbardziej tak. Dziś coś, o czym będziecie mogli przeczytać również na kobiceporady.pl. Czyli dlaczego kobiety zakładają szpilki. Są 3 główne powody, a przynajmniej na tyle poniosła mnie fantazja. Jeszcze słowem wstępu, przecież jako kobiety nie wyobrażamy sobie, by w naszej szafie brakowało szpilek. Choć mogą nigdy nie ujrzeć świata zewnętrznego, one mogą tam po prostu być. Tak dla zasady. Bywają też kobiety, które po bułki do sklepu nie odpuszczą założenia szpilek. Ciekawe, ile z nich odpowiedziałoby na pytanie. Dlaczego to robią?




Dłuższe i szczuplejsze nogi — optycznie oczywiście. Ach, my kobiety, my kombinatorki. Jeśli nie chce się czegoś zrobić, to trzeba coś wymyślić, by wyszło na nasze. Tak na poważnie, dzięki butom na wysokim obcasie, nasze nogi wyglądają na dłuższe, a my same bardziej atrakcyjnie. Według badań przeprowadzonych przez naukowców z Uniwersytetu we Wrocławiu kobiety są uważane za bardziej atrakcyjne, gdy ich długość nóg jest o 5% dłuższa od tułowia.

Młodszy wygląd — po raz kolejny cytując mądry tekst, powiem, że wysokie obcasy sprawiają, że kąt, pod którym pada spojrzenie na kobiece pośladki, podnosi się o ok. 30-40 stopni, co powoduje, że wyglądają one lepiej. To właśnie też dlatego w konkursach piękności uczestniczki mają właśnie takie buty.

Smuklejsza sylwetka i większa pewność siebie — wysokie buty nie tylko wydłużają sylwetkę, ale również ją wyszczuplają. Wysokie buty powodują też, że przyjmujemy postawę wyprostowaną, piersi do przodu, optycznie kilka kilogramów mniej i trochę więcej wzrostu. To oddziałałowuje na naszą psychikę, powodując, że czujemy się piękniejsze, a to z kolei powoduje, że czujemy się pewniejsze.

Warto też wspomnieć, że jeśli bardziej podobamy się Sobie, bardziej podobamy się też innym i nie mówię tu tylko o cechach fizycznych, a również psychicznych. Jenak wygląd wyglądem, reszta rzeczy swoją drogą. Tak na koniec powiem, że moim zdaniem buty na wysokim obcasie i zakupy w osiedlowym sklepie to słabe połączenie, nawet w wielkim mieście.




Sweterek (Roslegal - klik)  Spodnie (gamiss - Link) Buty (Roslegal - klik
Buty zostaną wystawione na sprzedasz w najbliższym czasie, wiec szukajcie informacji na facebooku 

17 komentarzy:

  1. Niektórzy je noszą żeby być po prostu wyższym ;) Ale to fakt, szpilki genialnie wyszczuplają nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne białe szpilki! <3
    Ja mam 178 cm wzrostu, więc dla odmiany na co dzień unikam szpilek, ale jak każda kobieta uwielbiam je nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny sweterek :) W szpilkach lubię chodzić na jakieś uroczystości, ale tak na co dzień to nie za bardzo.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie noszę szpilek, ponieważ do mnie nie pasują, a poza tym w takich butach czuję się straaasznie ograniczona, haha.
    Świetna sesja, bardzo ładnie wyglądasz.

    Miłego dnia !
    Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment here---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/z-me.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że głównym powodem jest wyszczuplenie nóg ;) Dla niskich kobiet szpilki są szansą na wyróżnienie się wśród tłumu przedszkolaków ;) Bardzo ciekawy i oryginalny post, nigdy wcześniej takiego nie spotkałam! Nie wiedziałam, że w blogosferze może mnie jeszcze coś zaskoczyć i to tak pozytywnie!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post z chęcią go czytałam , zgadzam sie z Tobą w 100% ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. That post is super cute, what a great last minute find! I love it xx You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam się w szpilkach ale nie cierpię w nich zbyt długo chodzić :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm nigdy nie patrzyłam na to w ten sposób. Rzadko zakładam szpilki a gdy to robię to tylko dlatego żeby było bardziej elegancko :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. ja szpilki uwielbiam, chociaż stawiam na te niższe - jestem wysoka , więc nie chcę się czuć jak żyrafa :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, świetnie wyglądasz !
    Co do szpilek - sama prawda ! Czujemy się w nich po prostu zgrabniejsze i bardziej kobiece, tylko jeszcze trzeba umieć w nich chodzić, by nie zepsuć całego efektu ;)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie się zgadzam z powyższymi argumentami. Ja szczególnie cenie sobie fakt, że optycznie wyszczuplają nogi. Gdybym mogła chodziłabym w butach na obcasie 24/7. Szczególnie tych wysokich. Niestety jednak nie potrafię zbyt długo w nich wytrzymać, więc jestem zmuszona używać ich tylko na wyjścia. :<

    OdpowiedzUsuń
  14. hi, Im a new follower on your blog for gfc ...
    ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.