Co za nudny tytuł o elegancji

Miał być pełen klasy i elegancji, jednak nie chciałam by był sztywny. Tak, dalej komentuje mój tytuł wpisu, ostatecznie padło na coś w moim stylu, czyli tak po prostu. To co siedzi w mojej głowie, to piszę na blogu i tym sposobem, czuje się najlepiej. Przychodzę do was z stylizacją, ostatnio jakoś udaje mi się publikować je systematycznie.








Stylizacja w klasycznej czerni z połączeniem jasnej ramoneski. Tak by rozświetlić całość. Rozumiecie. W tą klasyczną czerń, o której mówiłam zdanie wcześniej wcielił się kombinezon z SheIn.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam:
    purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce na sesje, trochę takie bezludne i klimatyczne
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, eleganckie zestawienie. Wyglądasz świetnie.

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny Look , od dawna poluje na taki kombinezon , teraz jeszcze bardziej o nim marze :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś taka śliczna, przepiękne zdjęcia.
    Bardzo ładny kombinezon.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja świetnie do ciebie pasuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostatnie zdjęcie jest cudowne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba ^^ Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny ten kombinezon! Ostatnio zakupiłam podobny tylko z zakrytymi plecami :)
    www.all-off-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :) Szczególnie kurtka bardzo mi się podoba :) I takie klimatyczne zdjęcia... Pięknie!
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O to właśnie chodzi, żeby czuć się najlepiej, gdy wylewa się słowa na komputer. Zdjęcia świetnie wykonane. Bardzo ładne tło, a sama stylizacja jest taka, jaką lubię! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. tył kombinezonu śliczny
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i piękny kostium :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.