Zaczynamy jeszcze raz

Chyba nadszedł ten aktywny czas bloga. Dziś nie przygotowałam dla was efektownej stylizacje, ten możecie spodziewać się w kolejnym artykule, dziś mam dla was efektowne propozycje. Jak to brzmi... Czyli trochę mody z SheIn o ile mój angielski pozwolił mi zrozumieć, wywnioskowałam, że ten wpis będzie decydujący o dalszej współpracy. Tak namawiam was do klikania, co za egoizm. Miałam problem z paczką i w poprzednim zdaniu, powiedziałam kluczową kwestię, tak chodzi o te wnioski. Więc czując już wiosnę, przedstawiam wam wiosnę.



Tak, trochę was zarzuciłam wam linkami, jednak SheIn to moja pierwsza współpraca, jaką nawiązałam na tym blogu, ma ona już ponad 2 lata, więc byłoby mi przykro ją stracić. Część z was pewnie rozumie. Bez zbędnego gadania w następnym poście stylizacja, zapewne. Własnie uświadomiłam sie, że ten blog wygląda jakby był tylko dla współpracy. ale wiecie co nie jest tak. Winni się tłumaczy, tak, tak znam tą kwestię, ale przynajmniej jestem szczera w sprawie współpracy. 

19 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że większość tych rzeczy nie jest w moim guście, wolę prostsze stylizacje :) Jednak ta czerwona sukienka i bluzka naprawdę ładna :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam ( jak jeszcze będzie trzeba to śmiało pisz)
    Rzeczy troszkę nie w moim guście, ale i tak są bardzo ładne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam :) z obrazków najbardziej podoba mi się nr. 2, 3, 5, 10 i 11. Prześliczne :D
    Jak Ci się współpracuje z Sheln? Polecasz? 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, w przeciągu dwóch lat, jest to moje drugie zamieszanie z paczką. Nigdy nie miałam większych problemów, paczki przychodzą zawsze w ciągu miesiąca, na ich jakość, też nie narzekam, zgadzają się z wymiarami podawanymi na stronie. Jestem zadowolona z współpracy, dla mnie bardzo owocnej

      Usuń
  4. Po klikane :) Ubrania nie są raczej w moim guście, ale podoba mi się kombinezon.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się wszystkie propozycje jakie przedstawiłaś :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co ta pierwsza sukienka nie jest w moim stylu ale reszta jak najbardziej tak :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :). W zamian zostawiam swój link, ponieważ także zbieram... :D
    https://goo.gl/l6YhLi

    oraz link do bloga
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikałam w większość bo niektóre nie chciały mi się otworzyć

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. This is a very lovely post.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje świetne sklep ciekawy :)
    https://jussstynnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, bardzo mi się podobają. Oczywiście pomogłam i życzę powodzenia <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie śliczne

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona sukienka jest świetna ! :) Poklikałam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudrowa bluzeczka! Genialna. Ostatnio mam jakiś szał na wszystko co pudrowe, ale może to i dobrze, bo to tegoroczny kolor. Ceny są kuszące, nie wiem czy nie zaszaleję na tej stronie. :3 Jak wygląda sprawa z jakością tych ubrań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wygląda sprawa z jakością tych ubrań? *

      Usuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.