Wish List Banggood

Tak, kolejny taki wpis, jednak z nutką fascynacji. Już tłumaczę dlaczego! Mam już kilka rzeczy z tej strony, jednak nie z racji współpracy, a po prostu zdarza mi się zrobić tam zakupy. Posiadam od nich blendę, pojemniczki na karty pamięci, tło fotograficzne, które okazało się małym niewypałem, kosmetyczkę czy paletę do brwi, którą uwielbiam i kilka innych drobiazgów. Wiec wiem czego mam się spodziewać. Dlatego, kiedy otrzymałam maila z propozycją współpracy, nie ukrywam, pojawił się na mej twarzy uśmiech. Dlatego dziś nie tylko modowo i może kojarzyć się to z tandetą, ale kto nie ma ochoty czasem kupić, coś niepotrzebnego, bez czego życie straciłoby sens.

               

Mimo że na zdjęciach widzicie dalej rzeczy z kategorii mody i urody to pod serduszkami znajdują się również zupełnie inne rzeczy. Nie muszę mówić typowej formułki, że zapraszam i tak dalej. Firmę jak najbardziej polecę, bo na 10 zamówień, tylko jedno było nietrafione. Geniusz matematyki powie wam, że to aż 90% z pozytywną oceną rzeczy.

9 komentarzy:

  1. Piękne okulary :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałam sobie u nich strój kąpielowy i jest świetny, mój ulubiony ;), poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te rzeczy są śliczne, ta pidżamki sa takiee urocze.
    My blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Okulary są przepiękne :)
    http://anggiex3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że w większości takich sklepów rzadko bo rzadko ale trafiają się nietrafione produkty- nawet kiedy bardzo lubimy dany sklep :) poklikałam i życzę udanej współpracy!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. great post!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te piżamy *-* Fajne zegarki ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.