Małe co nie co.

Mimo że tytuł brzmi jak coś o jedzeniu, to tym razem pokaże wam trochę sklepowych nowości. Mogę stwierdzić, że wiosna trochę bliżej, więc pora się za nią rozglądać. A jak wiosna, to brak szarości, czerni i innych kolorów, które zdominowały nastoletnie szafy, A żeby je odnowić, to dam wam zastrzyk kolorów i szalonych wzorów. Propozycję pochodzą ze strony ROMWE. Na którą serdecznie zapraszam.


  LINK LINK LINK LINK  LINK 


LINK LINK LINK  LINK 

No i to chyba tyle z moich już wiosennych propozycji. Mam nadzieję, że się wam spodobały i że już niebawem zobaczycie coś innego. A przynajmniej postaram się, by tak było.

28 komentarzy:

  1. Wszystkie sa super na swoj sposob! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ciuszki <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś całkiem ciekawe propozycje! Super wpis:D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2017/02/lowlife.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne, masz świetny gust ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie na blogu lola0144.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam fazę na wielkie bluzy i te mi się tak bardzo podobają <3
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, coś o jedzeniu. Bluzeczka z "Oh yes" jest przepiękna♥ Kliknęłam w linki :)

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochalam sie w tych propozycjach. Masz racje, czas porzucić czern i szarości bo zaraz pojawi sie jeszcze wiecej slonca i takie radosne wzory i kolory beda pieknie sie prezentować ;) buziaki. Ps przychodzę do Ciebie poniewaz na innym blogu pisala i Tobie pewna dziewczyna, super Cie opisała i robisz piekne zdjecia!

    caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne ciuszki. Ta koszulka z psiakiem i bluza z napisem są genialne, w moim stylu :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę dopatrzyłam się tu świetnych ubrań :) Bomberka i bluzka z odkrytymi ramionami to jest to ;)

    Pozdrawiam!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Great wishlist. I love the maxi dress the most! :)

    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluza z kapturem ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. there are such a lot of unrealistic schooling tips available that it is no marvel why human beings aren't developing. The worst component is when I go into the gymnasium and in reality see those humans following this misguided recommendation.http://t-rexmuscleadvice.com/alpha-monster-advanced/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluza z kapturem genialna! :)
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W szczególności pierwszy zestaw bardzo mi się spodobał :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy ! pomagam i klikam <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie propozycje kochana! widac, ze masz gust :)


    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza spódnica w trzecim rzędzie jest cudowna *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w szoku jak Twój blog się rozwinął ;) Gratuluję z całego serca! ;D Najbardziej przypadła mi do gustu bluza (10.99) i czarna spódniczka ;) (8.99) ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome items looks like a great shop! I just love creative prints! my fave is top with doggy

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo podobają mi się ogrodniczki (22.99$)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pierwsza spódnica jest świetna!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne propozycje, choć raczej nie zamawiam z tego typu stronek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne ubrania :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy! Bardzo mi się podoba cały drugi rząd. :D Kliknięte :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.