Kompletnie nie znam się na modzie

To miał być wpis typowo modowy, słaby zresztą. Przeglądając blogi wpadłam na ciekawy artykuł o blogospferze, jednak, to nie on mnie zainspirował, do wygłoszenia swoich myśli, a jeden z komentarzy. Tak wiele młodych osób nie ma pojęcia o modzie, a publikuje o niej tysiące artykułów. Nie ukrywając też należę do tej grupy. Jak by nie było najłatwiej czerpać z niej zyski. Jednak czy jest to takie złe. Fakt, kiedy każdy blog mówi o tym samym, nie fajnie się to czyta, sama bardzo ograniczyłam ilość blogów jakie czytam, przeglądam, bo nie zaciekawiają czytelnika. Po prostu.





Jednak wróćmy do tematu, no i po raz kolejny się łapie. Miałbym to blog modowy, a ja wygłaszam jakieś mowy, ale sprawa nie dawała mi spokoju. Blogosfera się bardzo upodabnia, wydaje mi się, że autorzy mają tego większą świadomość.  Jak się od tego oderwać. Zrobić krok w przód, co nie jest łatwe, nad czym sama pracuję, oderwać się od tego niskiego poziomu i co z tego, że czyta mnie kilka dobrych tysięcy miesięcznie, dalej czuje się w kategorii typowych nastoletnich blogerek. To takie przykre. Bo widzę, jaki zrobiłam progres, jednak to wciąż mało. Więc jeśli znajdę jakiś magiczny przepis, oprócz ciągłego zdobywania wiedzy, to dam wam znać, albo nie. Zastawie go dla Siebie.

Złą jakość zdjęć, zgonie na aparat, którego nie zabrałam.
Bluzka - LINK 

17 komentarzy:

  1. Każdy może próbować swoich sił i sprawdzać pasje czy to właśnie TE ;) A czy ktoś wkłada całe serce w bloga to zawsze widać ! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że wiele blogów jest podobnych, ale można znaleźć tu też takie perełki, z którymi zostaje się na lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszystkie blogi sa takie same jesli komus naprawde zalezy i jest oryginalny to po poświeceniu odpowiedniej ilosci czasu moze zrobic post o takim samym temacie co inna osoba a w jej wykonaniu bedzie to ciekawe i bardzo estetyczne. Wszystko zalezy od osoby. Ja zawsze staram sie byc pomysłowa i oryginalna. Insipiruje sie jak kazdy ale bez przesady 😂 Na drugim zdjeciu wygladasz pieknie, a koszulka jest super! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie każdy, więc moje słowa ,, każdy blog jest taki sam" nie należy brać w 100% dosłownie, jednak większość blogów nastolatek opierają się na tym samym schemacie, poruszają te same tematy, często w tym samym czasie.

      Usuń
  4. Czytajac ten post czuje zupelnie to samo co ty. Blogosfera jest bardzo jednolita jesli chodzi o tresci. A ja nie chce tworzyc tego co jest u wiekszosci i co juz dawno przestalo zachwycac. Fajnie jest znalezc cos co bedzie nas od innych wyrozniac. Tak samo niby wiem i widze to ze w jakims stopniu wyrwalam sie od wiekszosci to tak naprawde czuje niedosyt

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogosfera to miejsce które ciągle się rozwija, patrząc na nią przez pryzmat czasu jest coraz więcej nowych osób, ale chcą one tylko korzyści... Blogują, aby zdobywać współprace barterowe... To przykre... Kiedy pierwszy raz założyłam bloga w wieku 14 lat nie pomyślałabym, że mogę mieć z tego jakieś korzyści... A teraz nawet 12-latki mają bloga, aby dostać za darmo kawałek szmatki...

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem tego zdania, że każdy może pisać o czym chce. :) No chyba że robi plagiat czyichś postów. Ciekawa bluzka. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę to taki ciężki temat... Ale fakt, wiele blogów jest takich samych, o tej samej treści...

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się spodobała :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej przeraża to, że dziewczyny uważają się za "blogerki modowe" tylko dlatego, że współpracują z chińskimi sklepami. Przeważnie rzeczy źle na nich wyglądają, ale to się nie liczy. Najważniejsze, że za darmo i można pokazać.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Szczególnie na zdj b&W


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <----- klik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli ktoś jest szczery w tym co robi, nie stara się być czyjąś kopią - tylko sobą, to ludzie to zauważają. Kupują po prostu szczerość. Wielu z Nas może powiedzieć ,,robię to dla siebie, bloguje dla siebie", ale to niekoniecznie jest prawdą..

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta bluza, ma piękny odcień ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluza, przeczytałam post i z niektórymi rzeczami się zgodze. Jak mam czytać u kilkudziestu blogów taki sam lub bardzo podobny post to już się w połowie nie chcę, ale zgodzę się też z kilkoma komentarzami, każdy powinien pisać o czym ze chcę, tylko, żeby nie plagiatować.
    Pozdrawiam
    XOXO
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie od razu jesteśmy w czymś dobrzy. Dobrzy stajemy się z czasem i mamy prawo do szukania własnej ścieżki, także w blogsferze. Świetnie, jeśli blogerzy chcą szukać drogi, dzięki której będą mogli pisać o tym, co ich na prawdę interesuje z pasją i w dodatku zachowają/znajdą oryginalność nawet w tematyce, która wydaje się najbardziej masowa :)
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiadomo ,że każdy się uczy na błędach i jest wiele podobnych blogów ,ale żyjemy wszyscy w tym samym świecie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nie znam się na modzie. Ubieram się jak lubię i jak uważam że mi ładnie :D
    Polecam w sumie :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.