Głupota nie boli, ale za to mamy nowy szablon.

Zacznijmy od początku, lubiłam poprzedni szablon, co więcej mówiłam, że będzie na długo i był. Dobre kilka miesięcy. Skąd ta radykalna zmiana? 100% przypadkowa, montując go żyłam z myślą, że edytuje blog prywatny, gdzie uczę się kodów, sprawdzam nowości i takie tam. Wszystko fajnie, szablon fajny, po małych komplikacjach ustawiony, klikam zapisz, wyświetl i bum. Nie ten blog. Brawo Mada, właśnie edytowałaś swojego bloga i nie masz zapisanej kopi poprzedniego szablonu.


Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło 

Marzył mi się czysto fotograficzny szablon, marzył mi się szablon z jedną kolumną, bez obserwatorów i śmieciowego paska bocznego. Wszystkie banery znajdują się w zakładce i tam was będę odsyłać, jeśli chodzi o kliknięcia, ewentualnie będę zaśmiecać wpisy, ale byłby to upadek ludzkości.  Nie ma obserwatorów? Przecież miałaś ich już ponad 1,100. O nie, jak mogłam, czemu, dlaczego. Przestaniesz się rozwijać, ehe i co jeszcze. Przecież to bardzo ważna rzecz, jak firmy będą wiedzieć ile masz obserwacji i odwiedzin. Takie informacje zawsze można podać mailowo, myślę też o aktualizacji danych w zakładce współprace, tam będą wszelkie statystyczne informacje. Jak mnie teraz śledzić? To proste. Siła medi społecznościowych. Blog posiada Fanpage, o którym jest cicho, bo ma trochę ponad 100 polubień, co nie gra z statystykami blogowymi. Tam publikuje Wszystkie aktualności, nowe wpisy i informacje gospodarcze, by nie mówić parafialne.Dlatego od dziś wyskakuje wam takie okienko, żeby go polubić.  Możecie dodać mnie na snapie, tam też będę przypominać o wpisach, jak nie zapomnę.

Czy szablon będzie miał wpływ na publikacje artykułów? 

Pamiętacie, jak jakiś czas temu mówiłam o moim poziomie bloga? No właśnie, będzie miał wpływ, skoro już wprowadzam zmiany z obserwatorami i podjęłam tak odważne kroki, to robię kolejny krok. Czyli będzie mniej zdjęć mojego autorstwa, typu kwiatki, motylki czy ludzie. Czyli zdjęć, jakie dodałam nawet dziś. Na zdjęciach będzie więcej mnie,  raczej na tym się skupię. Dlaczego tak? W moim życiu nadszedł moment, w którym uczę się najwięcej z dziedziny fotograficznej, mam wiele nowych wyzwań. Rzeczy, o których rok temu nawet nie myślałam, bo kto by powiedział, że wkręcę się w fotoreportaże. Kto by powiedział, że kwiatki przestaną mnie zachwycać, że pokocham zachody słońca i ludzi przed obiektywem.  Więc jeśli będę mieć już więcej sesji, ukształtuje swój styl i poziom zdjęć, to powrócę może z własną stroną fotograficzną czy chociażby stronką na facebooku. Dlatego jedynym źródłem gdzie będę częściowo pokazywać swą twórczość, to właśnie intagram. Wszystko dlatego, by móc powrócić do was z czymś na poziomie.

To koniec, mojej rozprawki, mam nadzieję, że zmiany przyjmiecie pozytywnie. Oczekujcie kolejnego wpisu na Facebooku, a i zmieniłam delikatnie nagłówek, dla tych mało spostrzegawczych. 

19 komentarzy:

  1. Szablon jest przejrzystszy i bardzo mi się podoba. Nie ukrywam, że będę musiała się przyzwyczaić :)
    Post jest fajny, naprawdę pięknie piszesz, uwielbiam twój styl pisania i wyrażania myśli.
    Zmiany przyjmuję bardzo pozytywnie :)

    My blog KLIK
    Proszę poklikałabyś w banner i w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy i schludny jest ten szablon. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to poprzedni szablon bardziej mi się podobał i był czytelniejszy. Nie lubię jedno kolumnowych szablonów. Ale ważne, że tobie się podoba :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany zawsze są dobre. Szablon pięknie się prezentuje, sama chciałabym taki stworzyć jednak dla mnie to zbyt skomplikowana sprawa :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny szablon :) Trzeba zmieniać coś w życiu :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon cudowny, delikatny czysty i ładny :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy szablon jest b. elegancki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon jest bardzo fajny :)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana jak najbardziej na plus. Bardzo podoba mi się taki wygląd. Sama myślałam nad tym, żeby zmienić wygląd bloga tak aby nie było paska bocznego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon bardzo mi się podoba i według mnie jest lepszy od poprzedniego :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  12. Post very interesting!

    missweetie.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój obecny szablon :)
    Jest bardzo przejrzysty oraz czytelny :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten nowy szablon, jest taki przejrzysty, bardzo mi się spodobał :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy szablon jest cudowny! Ja pracuję nad swoim od dłuższego czasu i ciągle mi coś nie pasuje, może wreszcie uda mi się go zmienić :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba :)

    Zapraszam do siebie

    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany zazwyczaj wychodzą na dobre ! Powodzenia :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. I follow the blog.
    I'll wait.
    Dblogu.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym taki sam szablon, ale nigdzie nie mogę go znaleźć
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.