Francja elegancja

Bo miałam się uczyć francuskiego, ale tydzień przerwy to dla mnie za długo, blisko tydzień zalegają już rzeczy,  które wypada pokazać światu. Wiec dziś zapraszam was, na coś dostojnego i eleganckiego, te moje luźne klimaty zostawmy na część kolejną.

W wakacje pokochałam sukienki maxi, jednak jestem wybredna, szczupła i wysoka, więc znalezienie czegoś fajnego, nie jest błahą sprawą. No, ale się udało + sukienka nie jest czarna. 



Mamy też stylizacje drugą (co z tego, ze widać tylko bluzkę) , minimalistyczną i klasyczną, ostatnio poszukuje takich prostych wzorów, więc i tym razem zdecydowałam się na szarą bluzkę z dekoltem w kształcie V. 


Nie byłabym sobą, gdybym nie zamówiła kilku dodatków, przyznam, że też trafnym. Tak uwielbiam to zamówienie i nie mówię tego, by się przypodobać co niektórym, ale jest naprawdę trafne. To, co to za badziewia? No to tak. Klipsy do paznokci hybrydowych, tak ostatnio przerzuciłam się na tę technikę i w ramach współpracy, zatrudniłam do tego siostrę. Więc to taki prezent z okazji dnia dziecka dla niej. W moim koszyku były też pędzelki, miękkie, przetestuje to ocenie, do tego była gąbeczka i gąbeczka do mycia. Bo jak wiecie, o pędzle trzeba dbać.






24 komentarze:

  1. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się i to jaka Francja elegancja :D

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji testować takich pędzelków ale raczej mnie one nie przekonują do siebie. Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodobała mi sie sukienka oraz bluzka :) w obu rzeczach wyglądasz wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zamówienie, bardzo pasują Ci maxi sukienki :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka maxi jest piękna :) Jakie masz cudne włoski :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, prześlicznie wyglądasz.
    FAjne zamówienie. Te pędzle są super.
    Polecasz to do czyszczenia pędzli ?
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie testowałam, ale z tego co czytałam i widziałam u innych blogerek, jest bardzo pomocne i przede wszystkim bardziej skuteczne niż ręka

      Usuń
  8. Piękna sukienka! Bardzo podoba mi się ten kolor, spokojny, neutralny odcień, ale jednak oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz w tej sukience! Jestem ciekawa tych pędzli :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się już od dawna te pędzle do twarzy *-* Świetny post!
    Może wspólna obserwacja? :))
    aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka i pędzelki :)
    Zapraszam: ALLIXAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle są śliczne! :) Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej sukience wyglądasz prześlicznie, mega Ci pasuje:)!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka bardzo ładna :) Świetnie w niej wyglądasz !
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pędzle mnie kuszą !
    A sukienki maxi są boskie ! Już czekam na lato ! Pięknie Ci w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej z całego postu urzekły mnie te pędzelki! poklikane <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest piękna! Bardzo Ci w niej ładnie :) Noś ją! ;D

    Miłego poniedziałku Kochana :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ma cudny kolor! Też mam te pędzle szczotki i są całkiem fajne :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi chyba raczej nie pasują sukienki tego typu, ale w tej jest Ci bardzo ładnie :)
    Pasuje Ci ta fryzura! Bardzo efektowna :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.