22 pary butów

Dziś totalna inspiracje, fakt wszystkie pochodzą z jednego sklepu (ZAFUL), oczywiście są linki. Dlaczego taka liczba? Ponieważ, w mojej szafie mieści się dokładnie 22 pary, o ile się nie pomyliłam, Zapewne liczba jeszcze wzrośnie, bo mam kilka perełek na oku, nie które moje marzenia zobaczycie niżej. Więc nie przedłużając, zapraszam do oglądania.


Chunky Heel Platform ,    Patchwork Flat Heel Tie Up Ankle Boots,  Flock Thigh High Boots,  Elastic Band Stiletto Heel Pumps,  Gradient Color Patent Leather Platform Pumps , Hollow Out Platform Lock Peep Toe Shoes , Pendant Ankle Strap Stiletto Heel Pumps , Gradient Color Pointed Toe Stiletto Heel Pumps , Pointed Toed Solid Color Lace-Up Pumps,


Today a  inspiration. All boots come from one shop (ZAFUL), of course there are links. Why this number 22? Because, in my closet is exactly 22 pairs, unless I made a mistake, probably the number will increase even more, because I have a few gems on the eye, not that my dreams will see below. So do not prolong, I invite you to watch.


17 komentarzy:

  1. Przepiękne szpilki wybrałaś!
    Zaful ma piękne ubrania jak i dodatki i buty :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty <3 Najbardziej podobają mi się 1,4,5, 11 :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam buty - wszystkie rodzaje :) Pokazane przez Ciebie inspiracje, są świetne!:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty cudownie się prezentują. Najbardziej wpadły mi w oko 6, 7 i 9 buty z pierwszych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pary butów bardzo mi się podobają, sa świetne i pięknie wyglądają, jedyne których bym nie ubrała to te z pomponami, ale każdy ma inny gust.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty to moje małe uzależnienie, mogłabym mieć ich mnóstwo. Najlepiej na każdy dzień inne!
    Te pierwsze z ostatniego rzędu są cudowne, chętnie bym je przygarnęła!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku ale piękne szpilki. I bardzo ładne sandałki :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś świetne buty! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wybralas świetnie buty, sandałki są przepiękne <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre bardzo mi się podobają. :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty wybrałaś <3 jako że jest to moja obsesja to post trafiony w 10

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty :3
    Zapraszam do mnie :) http://kochamjesc98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. One wszystkie super razem wyglądają hahah <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kocham buty i także mogłabym mieć ich dużo i więcej! :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.