Zrozumieją tylko zmarzluchy

Zdecydowanie płeć piękna, nie żebym coś sugerowała, ale to raczej kobiecy dużo częściej narzekają na zimno. Temat jak najbardziej aktualny, no bo zima, mrozy idą. A ty trzecią godzinę leżysz w gorącej wodzie w wannie. Zapomnij! Nie ma tak, dobrze, ale kiedy przy -1 mówisz, że to apokalipsa, koniec świata i takie tam. Ten artykuł jest zdecydowanie dla Ciebie

Zdecydowanie wcześniej zaczynasz nosić zimowe kurtki. Zdecydowanie WCZEŚNIEJ niż inni. A kiedy inni cieszą, że w końcu spadł śnieg, ty zadajesz sobie jedno pytanie. DLACZEGO? Przecież ty tego nie czujesz. Od tej pory będzie jeszcze zimniej, mokro i ble. Przecież zima, to idealny czas na pokazanie swojej urody, make-up zamarza a nie spływa, tak jak latem. Dlatego można go do woli podkreślać, szkoda że twoja strategia jest trochę inna i ledwo widać Ci oczy spod szalika i czapki. Wybaczcie, twoich oczu nie widać, masz okulary przeciwsłoneczne, bo śnieg nieźle daje po oczach. Masz też daleko gdzieś, jak wyglądają twoje włosy i jak będą wyglądać po zdjęciu czapki. Jej miejsce jest na głowie a nie w szafie, bo wiocha. O ile gdzieś wyjdziesz. Bo wyciągnięcie Cię z łóżka graniczy z cudem, jesteś wtedy tą złą, bezlitosną kobietą lub chłopakiem. A widział ktoś rękawiczki? Znów  zgubiłam. Norma, tak samo normalne jak fakt, że nic do siebie nie pasuje, a czapka, szalik i rękawiczki za każdym razem są z innego zestawy. Zapas herbaty, to zimowa podstawa, ale i tak ich nie wypiszesz. Zaparzasz je tylko po to, by potrzymać ciepły kubek w rączkach. Tak, właśnie Cię rozgryzłam. Szkoda, że nie zasypiamy w sen zimowy na ten okres.

Bo w sumie już kiedyś o tym pisałam, jednak postanowiłam przedstawić temat ponownie. Myślę, że forma w jakiej go przedstawiłam, nie byłą dla was problemem. Przedstawienie wszystkiego w punktach, byłoby nudne a przynajmniej dla mnie. Jestem ciekawa czy wy należycie do zmarzluchów. Bo ja zdecydowanie tak. Jak mówię w ostatnim zdaniu, szkoda, ze nie można tego przespać.
Zdjęcia jeszcze w klimacie zimowym, jeszcze.

24 komentarze:

  1. Fakt, mi też zawsze jest zimno. Aczkolwiek lubię tę porę roku - za śnieg, biel, nastrój, święta, piękne wystroje wystaw. :)
    Moim sposobem jest kieliszeczek grzanego winka i dobra książka - od razu życie staje się przyjemniejsze. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, jestem zmarzluchem, potrafię nawet latem chodzić w bluzach, bo zimno. Tak latem mi zimno, zimą też, ale już trochę inaczej. Zamiast jako pierwsza zakładać zimową kurtkę, robię to ostatnia. Nie lubię zimy, i wszystkiego, co z nią związane, w tym właśnie ubrań... No chyba, że bluzy, najlepiej za duże, za szerokie. Ale to, co innego. Kocham bluzy. ♥ Dla mnie zima = bluzy, książki i herbatki. ;)
    Pozdrawiam! ;)
    I zapraszam do siebie zaczytana-w-herbatkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisałaś mnie XD Nie lubie śniegu, a tym bardziej zimna.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieg lubie oglądać tylko siedząc w ciepłym mieszkaniu ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w mroźne dni zawsze jest zimno, ale lubię śnieżne zabawy.. co z tego, że mam 14 lat :D Śnieg zawsze wygląda niesamowicie kiedy pięknie pruszy ;)

    Gorąco pozdrawiam > Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to taki typowy zmarzluch , obojętnie jak się ubiore , zawsze mi zimno. Lubię zimę , ale zimnaa nieee zabardzo.
    Świetny post
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie należę do zmarzluchów. Najgorzej jest jak jadę do szkoły i czekam na zimnym przystanku na autobus. Ehhh... Życie. Miło mi się czytało twój post. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze uczucie świata to wyjść rano spod tej cieplutkiej kołderki. Jestem totalnym zmarzluchem, genialnie to opisałaś!:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ma być jutro -17 a ja musze rano wyjść z domu...
    Mój blog
    Kanał na YT


    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciasteczka!

    Wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt- kobiety potrafią narzekać nawet w mało mroźną pogodę, ale akurat teraz kiedy jest po -12 stopni, to nawet ja nie chce z domu wychodzić, a z tym makijażem jak najbardziej się zgadzam
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja. a na zewnątrz odczuwalne -25. XDDD

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Post zdecudownanie o mnie !!!!
    Pozdrawiam
    3maj sie ciepło !
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    OdpowiedzUsuń
  15. Urodziłam się w lecie więc w zimie zdecydowanie cierpię, na dworze nie mogę nawet myśleć kiedy jest mróz. Czekam aktualnie na ocieplenie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. hah cała ja! Ja urodziłam się w styczniu więc nie powinnam być zmarzluchem a jednak! :D Codzienne wyjście z mojej cieplutkiej kołdry to koszmar a jak pomyślę o tym że muszę wyjść na dwór to odrazu zaczynam się trząś. Najlepsze jest to że niegdy nie mam na rękach rękawiczek ponieważ wiecznie nie mogę ich znaleźć :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi jest ciągle zimno :D
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja w te mroźne dni staram się nie wyciągać nosa spod kołderki :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na pobudzenie zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidze zimna ;/ Nawet wiosną chodze w bluzach bo mi zimno a inni latają w krótkim rekawku :D Pozdrawiam !

    http://veraa0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi praktycznie zawsze jest zimno, haha. Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie jestem chyba tylko w połowie zmarzluchem. Jest mi zimno nawet w lato, gdy wszyscy chodzą w krótkich spodenkach - ja potrafię wyjść w bluzie więc w zimie jest jeszcze gorzej, ale nienawidzę rękawiczek, szalików, czapek i kurtek. To dla mnie jedno wielkie zło! W sumie to aż napiłabym się herbaty :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem zmarzluchem. Tylko czasami jest mi zimno. Pogodę nie wliczam w to, bo nie da się nie marznąć przy -16*C....

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też ubolewam nad faktem, że nie mogę zapaść w sen zimowy :(
    Zdecydowanie gorąca herbata (do wypicia) jest tym co mnie ratuje zimą!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.