Po inspirujmy się trochę

Skoro brak konkretnych materiałów, pora was trochę zainspirować. Dokładniej przedstawię wam kilka moim zdaniem ciekawych profili z instagrama, na które sama chętnie zaglądam. Ku waszej przykrości nie są to wyidealizowane, białe, tumblerowe foty. Raczej mówiłabym tu o fotografii z prawdziwego zdarzenia. No i koniec mojego smętnego gadania, kolejność jest przypadkowa. 





Jak sami widzicie, oglądam dużo portretów i zdjęć z ludźmi. Bo właśnie takich inspiracji często mi brakuje, szczególnie gdy ktoś chce nowe profilowe na facebooku, kompletne nie wiedząc czego chce. /Jestem ciekawa, czy znaliście powyższe konta, a może tak jak ja, aktywnie je śledzicie. 


25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. So interesting post. I like it.
    I'm first time on your blog, and I love it.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne i inspirujące instagramy, na pewno zaobserwuję minimum dwa! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tych kont, ale są piękne i inspirujące te konta.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com - Sprzedam torby

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow genialne instagramy! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba najbardziej spodobał mi się creative_shot i globe_people. Mają niesamowite zdjęcia.
    Zapraszam na mojego bloga
    Mój blog\
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam żadnego, więc muszę to nadrobić.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Globe_people rządzi! Świetne inspiracje! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam większość z nich i są super. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten 1 profil jest cudowny <3

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze i drugie konto najbardziej przypadło mi do gustu.
    Obserwuję:)

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Chętnie pooglądam sobie te profile *-*
    Obserwujemy? :) zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne profile, tylko pytanie co w tym inspirującego? Dla mnie treści przekazujące więcej na temat tego co warto zmienić, wniosłyby dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. est sporo bardzo fajnych pomysłów na sesje, które można rozwinąć i wykorzystać, dla mnie jest to inspiracją.

      Usuń
  14. Piękne fotografie, instagram jest bardzo inspirujący :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oj ja mam mase zaobserwowanych tego wlasnie typu instagramow! kocham przegladac zdjecia, ktore sa wstanie mnie zainspirowac ;)
    poza tym wtedy mam wrazenie, ze nie marnuje swojego czasu hah

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy jest bardzo fajny :)
    Ciekawy post, przydał mi się :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Instagram to jedna z moich ulubionych aplikacji, nie znałam tych profili. Wydają się ciekawe!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie do nich zobaczę, bo jeszcze nie miałam okazji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo nie znałam ich wcześniej, a przyznam, że te profile są mega imponujące i inspirujące. Fotografie są po prostu cudowne. Świetny pomysł na post! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam instagram nr 2 - obserwuję od dawna! Świetny wpis, bardzo oryginalny ;) Ale jestem prawie pewna, jak na uczęszczająca na rozszerzony język polski, że 'poinspirujmy' pisze się razem. Chyba, że napisanie tego łącznie było specjalnym zabiegiem - jeśli tak, zwracam honor ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe instagramy i faktycznie na każdym można znaleźć coś inspirującego!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej ja też zrobiłam post o inspiracjach :)
    Fajne inspiracje :)
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem widząc zdjęcia na tych instagramach. Mistrzostwo!
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.