Dwa miesiace zmian- Próbujemy myśleć!

Kiedyś przyszła mi taka myśl, coraz mniej pisze tematycznie, coraz mniej zastanawiam się nad tematami i mówiąc prościej nie ma już takiej fascynacji. Chociaż, lubię pisać dłuższe artykuły, które dadzą mi satysfakcję. Jedaka jest ich coraz mniej. Bez zbędnych tekstów, pora na moje smętne gadanie o blogu i o tym co zamierzam z nim zrobić


Fotografia odgrywa w moim życiu dość dużo i nie mówię tu o pseudo modelkowaniu na potrzeby bloga. Wszyscy wiemy o co chodzi i zdecydowanie pewniej czuje się za aparatem niż przed. Tylko szczerze, kogo to obchodzi, moi odbiorcy byli przyzwyczajeni do Maddy pani filozof. Dla której brak tematu to też temat. Tylko czas trochę pozmieniał moje podejście do rzeczywistości. A ja wciąż mam pragnienie ukierunkowanie tej strony. Ile razy już o tym opowiadałam a i tak na blogu stoję w miejscu. Koniec z tym marudzeniem. Pora moje wieczne wymysły o zmianach wprowadzić w życie. Daje sobie dwa miesiące.  Czyli równo do moich 18 urodzin. Na wprowadzenie radykalnych zmian. Hah, Mada radykalna? Zaskakujące.

Plan działania.
Pójdę sobie, w dwa kierunki, bardzo powiązane ze sobą. Zgadul zgadula?  Moda i fotografia. Tak, tak wiem. Każda blogera się tym interesuje. yhy. A ja dalej swoje. Bo nie szufladkuje się z innymi blogerkami, nie mam napisane, że interesuje się fotografią i modą, bo blogerka lifestyle tak musi, by dostawać ubrania za free. Kto wymyślił tą głupią zasadę? Nie chcę według niej podążać. Myślę też, że szablon może ulec drobnym zmianom. Bo skoro będą dwie kategorie, chce by były widoczniejsze i jakoś to wszystko ogarnięte, więc na dniach będę starała się wszystko doprowadzić, do tego, jak mniej więcej chce by to wyglądało.  Zmiany będę wprowadzać stopniowo, a przynajmniej tak mi się wydaje.  Czekam na waszą opinię.

4 komentarze:

  1. Myślę, że przez to, że w blogosferze jest mnóstwo "blogerek modowych", które usiłują pokazać swój styl, mniej się patrzy na ludzi z prawdziwymi pasjami i takich, którzy naprawdę chcą coś pokazać
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan w życiu się często zmienia.
    Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.