No to co, zaczynamy święta?

O sklepach nie mówię, bo tam święta trwają już od listopada, o moim oknie w pokoju też nie mówię, bo świeci się od pierwszego grudnia, to o czym ja dziś powiem? O prezentach i o blogowaniu i o ciuchach. Chyba trochę za dużo tych i, w jednym zdaniu.



Były mikołajki, prezenty. Zbliża się gwiazdka, zbliżają się prezenty. Ahhh, jaki to magiczny czas, dobra, o czym ja mówię. W kwestii prezentów ludzie dzielą się na dwa typy. Dziś o nich opowiem. Pierwszy to ten, do którego ja się zaliczam. Ta grupa ludzi zakłada, że prezent to coś takiego, co ma cieszyć. Odkrycie, wiem, a poza tym, jest to coś, czego sami byśmy nie kupili, bo szkoda kasy, bo to, bo tamto, jest to jakieś głupstwo, które by ucieszyło. No fajnie, jak można jeszcze tego użyć, gdziekolwiek, ale i tak w pierwszej kolejności ma mnie rozbawić.
Grupa druga, ta mądrzejsza, mniej dziecinna i podobno fajniejsza, czyli prezent powinien się podobać oraz byś użyteczny, Bo po co komuś coś niepotrzebnego np. figurka. Ej a czy, ja przy pierwszej grupie mówiłam o figurkach, no nie. Więc to nie do końca tak działa, że prezent, który nie do końca będzie funkcjonalny, musi być nudny. To tak, jak by przy funkcjonalnym, automatycznie przypisać skarpetki. Troszeczkę wyobraźni, poproszę.


Jako profesjonalnej blogerce, którą nie jestem, wypadałoby zapytać. Do którego typu, zaliczacie się wy. A propos prezentów, to widzicie zdjęcia. Hah, normalnie odkrycie roku, jak się pewnie domyślacie, nie są przypadkowe. Wiem, wiem, nie przystało dodawać takich fot, ale aparat zawalił. Sukienka bardzo, powiązana ze świętami kolorystycznie oczywiście. Bluza jest mega mięciutka, więc można wyjść z założenia, że na zimę idealną, więc na święta też fajna.



Zapominałam o reklamie, a o świętach przypadkowo nie pisałam. Nie wiem, czy wiecie, ale w  SheIn trwają świąteczne przeceny, bez rozpisywania się w szczegóły przedstawię kilka fajnych rzeczy.

LINK  LINK\ LINK  LINK  LINK  LINK

14 komentarzy:

  1. Ja też należę do tej pierwszej grupy ;D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też właśnie należę do tej pierwszej grupy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej należę do drugiej grupy, chociaż nie wiem, to chyba zależy komu kupuję :)
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kupowaniem prezentów to u mnie różnie bywa. Lepiej byłoby się zaliczać do tej pierwszej grupy, ale w moim przypadku to zależy, dla kogo jest dany prezent. Chociaż zazwyczaj daje się go osobie, którą dość dobrze znamy, to jednak za czasów szkolnych wylosowało się czasem osobę, z którą nie rozmawiało się za wiele. Pamiętam, że wtedy często kupowało się sobie nawzajem takie zestawy z płynami czy żelami do kąpieli, dezodorantami itp. xD I to niewątpliwie było przejawem tej drugiej grupy.
    Pozdrawiam!
    Unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie bywa różnie hahaha :D Super zdjęcia!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/12/white-christmas-vlogmas.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja należę pół na pół do pierwszej grupy i do drugiej :)
    Piękna sukienka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. You look amazing dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. z prezentami chyba jestem typem trzecim haha ja wgl nie lubie prezentów :D
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze staram się podzielić prezent na dwie części - jedną pożyteczną, drugą dla przyjemności. I tak w tym roku mamie kupiłam szalik, który chciała od dłuższego czasu i płyn do kąpieli, jako że lubi się zrelaksować w wannie, ale sama po takie płyny nie sięga na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z prezentami jakoś zawsze jest ciężko u mnie, ale uwielbiam nimi obdarowywać i zawsze staram się też wykombinować coś ciekawego :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. ŚWIETNY BLOG, MEGA POST! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. those tissues bind themselves in a higher way and might accentuate the power with the help of nitric acid. it's far a natural body building product and is exceedingly recommended by using the people. http://guidemesupplements.com/max-test-xtreme-review/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze dla mnie przy wybieraniu prezentu to to, żeby trafiał w zainteresowania tej osoby. Mniej ważna jest użyteczność czy potrzebność, myślę, że jeśli poświęci się chwilę na zastanowienie, co taką osobę może zainteresować, to zwykle bez problemu można zgadnąć, jak można sprawić jej przyjemność.
    (Ale tak ogólnie to też jestem w pierwszej grupie.)


    www.mykotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie ta pierwsza grupa hehe.
    Bardzo fajny blog :)

    Zazul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.