Ni Tu, ni Tam

Czyli dziś trochę o innej porze roku, rzeczach niepasujących i co tam mi jeszcze, ślina na język przyniesie. A temat na ten cały wpis, przyniósł mi listonosz, doręczając paczkę od zaful.com. Pod poprzednim wpisem, widniały komentarze, że nie ma śniegu i takie tam. Przez te kilka dni sytuacja, zupełnie się zmieniła. Tylko, ja nie o tym, ja wrócę klimatem do lata. Pokazując coś, co mi się spodobało.


Zaczynając stylizację od góry. Okularki, które podbiły moje serducho, już tłumaczę dlaczego. Bez problemu będę mogła nasadzić je w zimę, kiedy sypie, tak żeby śnieg nie padał mi do oczu, ponieważ są w klimacie zimowym. Co więcej, nikt mnie nie rozpozna, ponieważ zewnętrzna strona odbija wszystko niczym lusterko, a ja nie wiem, jak to wszystko profesjonalnie się nazywa.


Idąc dalej, opowiem o czymś, co nie ma samych plusów. Zamówiłam bluzkę, fajną bluzkę, w bardzo popularnym fasonie, jeszcze popularniejszym czarnym kolorze. To co mi się nie podoba? Materiał jest bardzo gumowa i obstawiam, że szybko się rozciągnie. Z przykrością informuje, że jest to pierwsza rzecz, z której nie jestem zbytnio zadowolona.

No i pora na trzy paski. Ach ten fejm, Mada co się z tobą stało. Tak po raz pierwszy zamówiłam buty, drogą internetową. Chyba nie ma się czym chwalić. Więc, niby sportowe, niby nie, na grubej podeszwie, więc znów dodaje sobie 2 cm wzrostu. Co dziwniejsze na rzepy i ze złotymi wstawkami. Dobry wybór, w sumie rozmiar też się zgadza. Na cieplejsze dni, będą idealne. Znów powracają moje kiepskie zdjęcia wykonane telefonem na tle ściany. Wybaczcie, tak mnie, jakoś naszło, by je wykonać.

21 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia , masz śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często zamawiałam buty przez internet i w sumie były całkiem spoko. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Okulary są idealne na śnieg! :) Bardzo fajnie się czyta ten post :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/12/5-pomysow-na-prezent-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój styl pisania - jest taki luźny a na dodatek ciekawy! Super! Z przyjemnością zaobserwuję twój kącik. Okulary są super! Bluzka również moźe nie będzie z nią tak źle.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty i bluzka śliczne ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy sobie wybrałaś :D Jak zwykle super zdjęcia!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2016/12/christmas-inspirations-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te same okulary i też postanowiłam nosić je zimą. Kiedy śnieg będzie odbijał się od okularów jeszcze bardziej będę oślepiać ludzi. To mi się podoba w nich najbardziej. Inną drogą masz cudne włosy!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają te buty *.*
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing photos dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy model butów ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Te buty są świetne! Super kolorystyka. A koszulka też super, tylko szkoda, że takiej jakości..

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  15. testosterone degree, therefor ideally remedying definitely any signs and symptoms or symptoms from which he was struggling.A second useful technique to coping with the precise supply of decreased testosterone happens to be by means of using one herb called tribulus terrestris additionally called Yellow Vine, Puncturevine, Burra Gokharu, Caltrop.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/testx-core/

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są świetne! Szkoda, że nie jesteś zadowolona z bluzki bo wydaje się być fajna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ;) i do tego te buty <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda ze bluzka jest z takiego materialu bo wyglada naprawde swietnie! Butow jeszcze nigdy nie zamawialam z azjatyckich stron dlatego podziwiam za odwage! Ale dobrze ze przyslali odpowiedni rozmiar <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz te buty, a bluzka bardzo fajna. Ubrana wygląda świetnie :) Klik
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.