Jak ubrać się na święta, a może jak tego nie robić? stylewe.com

Dokładniej mowa będzie o wigilii, bo od tego wszystko się zaczyna. Jednak chwila, chwila. wigilia to czas spędzony z rodziną. Czyli spotkanie różnych pokoleń, różnych poglądów i przede wszystkim różnych stylów. Znów zatrzymamy się przy modzie. A ja pokażę kilka hitów i kitów. Propozycję pochodzą ze strony www.stylewe.com i przedstawię je kategoriami. Mim wszystko, jest tam sporo fajnych rzeczy.
We stop at fashion. A proposal from the website www.stylewe.comChristmas Eve hit and kit Mimo all, there are a lot of cool stuff, so I recommend.

jumpsuit

Ubranie sportowe, na wigilijną kolację? No proszę was, więcej klasy i wyczucia. Jest to kolacja oficjalna, więc w tej kategorii modowej pozostańmy.


Sports clothing, for Christmas Eve dinner? Well, I ask you, more class and feel. This is the official supper. 

Dresses 

Sukienka w maki jest ładna, ale nie ta pora roku. No bo, co mają maki z zimą?
Dress poppies is nice, but not this season.


Tops

A wspominałam o różnych pokoleniach. Postarajmy się unikać ubrań kontrowersyjnych, przy spotkaniach rodzinnych. Święta mają łączyć, a nie dzielić z powodu niestosownej odzieży. 

And I mention the different generations. Let's try to avoid clothes controversial, at family gatherings.

No i pora na kilka innych, zimowych propozycji : LINK LINK / LINK
Well, it's time for some other winter proposals :  LINK / LINK / LINK On the website you will find many more saints things of matching a completely different occasion.That is why I invite you to watch the store. You will find it well: twitter.cominstagram.comfacebook

Dziś w dwóch językach, mam nadzieję, że nie ma wielu błędów. Jest to wpis, przed świąteczny, wypadałoby złożyć życzenia, ale może pojawi się coś w święta, bardziej fotograficznego, bo dawno była moja twórczość. Żyje też z nadzieją, że przez święta podziałam artystycznie. Fajnie by było w końcu coś pokazać, a razem z tym opowiedzieć o mojej pierwszej wystawie fotograficznej, której otwarcie miało miejsce w środę. 


11 komentarzy:

  1. Na święta ubieram się klasycznie. :)
    Wesołych Świąt! ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta czarna sukienka z kołnierzykiem :)
    Wesołych Świąt :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. :O Nie wyobrażam sobie świąt w dresie bądź piżamie, myślę że ubiór w ten dzień jest ważny tak dla uczczenia, rozumiem jak ktoś nie jest na galowo, ale zgadzam się z Twoimi kitami

    WESOŁYCH ŚWIĄT
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie najlepszy ubiór to po prostu elegancki. W tym roku chyba założę (jak zwykle) czarną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Post fajny, ale sprawia wrażenie pisanego na szybko, żeby tylko coś się pojawiło. Może to przez zwykły, łopatologiczny język, który do Ciebie nie pasuje.
    Mój blog
    Kanał na YT


    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne porównania ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta czerwona bluzka jest świetna! Poklikane :)

    nasty-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam sukienki z kołnierzykami ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.