Inspiracje i kobieceporady

Że niby kolejny wpis o kobietkach? Skąd te pomysł w tym artykule, nie popiszę się niczym szczególnym, a może nawet wyjdę na egoistkę, bo się pochwale. Na blogu pojawiły się dwa konkretne artykuły o zachowaniach płci pięknej, mam ochotę odświeżyć jeszcze jeden, ale niebawem. Te dwa artykuły, a już niebawem trzy, pojawiają się gdzieś jeszcze. Gdzie? Na kobieceporady.pl nieregularnie, ale wrzucam tam moje wypociny a wraz z zatwierdzeniem ich, udostępniam na facebooku. Więc jeśli ktoś nie zna strony, a ma ochotę zobaczyć, co ja tam bredzę. Zapraszam.



Na blogu istnieje baner, ja o nich pisze i wszystko jasne. Współpracuje ze stronką od jakiegoś czasu, jednak to nie jest sklep, więc zasady są trochę inne, może opowiem o nich innym razem. To, co na niej znajdziemy. Jak sama nazwa wskazuje porady, ale nie tylko, jest wiele inspiracji, trików, nowinek i mój ulubiony dział inspiracje. A skoro mowa o inspiracjach, to właśnie owe widzicie. Co prawda nie wszystko pochodzi z tej stronki, ale zapewniam, że reszta pochodzi z legalnych źródeł.


Na sam koniec chcę podziękować, bo wróciły mi chęci do blogowania. Jest tu wielka wasza zasługa, bo statystyki są na odpowiednim poziomie. Moja skrzynka pocztowa też cieszy się popularnością, więc za wszystko wam po prostu dziękuję.

10 komentarzy:

  1. Inspiracje są śliczne, idealnie się ze sobą komponują. Super, że powróciła do ciebie chęć blogowania, oby szybko nie wygasła :)

    ^ mój blog ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje świetne :) Chętnie zajrzę na ich stronkę :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspiracje uwielbiam <3 <333
    Świetny post :) ,
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent. Będę często odwiedzał. :)

    Zapraszam do mnie: http://keeganab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham posty z inspiracjami ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne inspiracje c;
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam świąteczne inspiracje
    z chęcią wpadnę na tą stronkę

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.