Co na stronach piszczy Zaful | Ericdress

Czyli dawno nie było żadnego przeglądu, żadnych nowości ani tego typu rzeczy. Wpisy dość kontrowersyjne, moim zdaniem. Dlaczego? Bo niby nikt ich nie lubi, sugerują wysoką zależność blogera od współprac i kilka innych. Jednak jest i druga strona medalu. Podczas takich wpisów, autorzy często zauważają wzrosty statystyczne.  Przynajmniej u mnie coś takiego występuje. Bo nie warto wrzucać wszystkich do jednego worka. Więc dziś, na pierwszy ogień idą dwa sklepy. Co ciekawsze nie te co zwykle.


Zacznijmy od bardziej znanego sklepu. Mówiłam o nim ostatnio, mówić będę i dzisiaj. Więc co w nim tak rewelacyjnego, że tak często o nim mówię. Teoretycznie nic? Mówię, bo mi za to płacą a tak na poważnie, to mimo, że z ostatniego zamówienia nie byłam w 100% zadowolona, dalej lubię ten sklep. Mowa oczywiście o Zaful. Niżej kilka propozycji, które rzuciły im się w oczy.



Co to? Kto to? Na pierwszy rzut oka widać, że strona internetowa, więcej, że jest to sklep odzieżowy, nazwa wskazuje na sukienki. Bo tak faktycznie jest, na stronie znajdujemy świetne okazjonalne sukienki. Znajdziemy tam: cheap plus size prom dresses, cheap prom dresses online, simple quinceanera dresses, white and pink quinceanera dresses  Znajdziemy też tam normalną odzież, jednak jest ona zwykła, takie fajne typowe bluzy, koszulki. Natomiast to sukienki podbijają me serce, dodatkowo mam ostatnio hopla na tym punkcie i aktywnie poszukuje dwóch weselnych sukienek. Dalej, prywatnie powiem, że mój chłopak tego nie rozumie, bo sukienni są mi potrzebne na wakacjach a ja szukam ich już teram. Powracając do tematu. Niżej zobaczycie to co rzuciło mi się w oczy. Mam nadzieję, ze wam się spodoba


LI/nk  LINK LINK LINK LINK  LINK  LINK

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy :) Zaful ma świetny asortyment:)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W linki poklikałam , śliczne mają te ubrania , ta niebieska druga kurtka jest śliczna , a te sukienki to cudo <333
    Pozdrawiam i zapraszam MY Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweter z sznurowanym dekoltem jest śliczny :) Podoba mi się tez ta druga sukienka - jest ciekawie zdobiona :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki są cudowne! Poklikane! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny asortyment, uwielbiam u nich składać zamówienia :) Klik
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. while the signal to form an erection comes from the brain, the circulatory tissue within the penis desires to loosen up and open wide, so blood from neighboring tissues can rush into the area. The mind and the body use chemical markers to speak with every other. within the case of erections, the mind alerts the frame to.For more ==== >>>>>> http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobną sytuację. Potrzebuje sukienki na czerwiec również na ślub,a już powoli się rozglądam :) Myślę,że w miarę szybko znajdę coś odpowiedniego. A co do Zaful to najlepszy sklep z jakim współpracowałam do tej pory :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam w linki. Mają świetne sweterki ! Jeśli chodzi o sukienki..myślę, że na taką okazję zazwyczaj jest trudno znaleźć coś idealnego. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. dominant testo This one must be utilized as a measuring stick to locate the ideal nutritious mix that will fill the required need. Hone and take in the correct systems it is vital that the weight lifter, all the more so the learner sets aside opportunity to figure out how to execute every one of the moves that are required in.
    http://www.supplementadvise.com/dominant-testo/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  11. The activity is almost the same. This is an outdated concept. This practice is one of the craftiest I've heard of when it matches Garcinia Fuel Reviews. I would like to tell you that I really don't enjoy Garcinia Fuel Reviews and please don't let that discourage you from using Slim Body.

    http://www.slimnojymfacts.com/garcinia-fuel-reviews/

    http://www.slimnojymfacts.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.