Pojedźmy z tematem na luzie

Takie blogowe przysłowie, którego pewnie część z was nie zna, mówi, że jeśli nie masz o czym pisać, napisz o pogodzie. Więc dziś nie o tym. Kiedy w ostatnim czasie bywało elegancko lub strasznie, ewentualnie strasznie elegancko postanowiłam podejść na sprawy na luzie, szykując dla was coś. Tak, to ten wpis, kiedy macie okazje zobaczyć moją osobę, a nie tylko to, co widzę za aparatu.


Co więcej, mam dla was mowę. Wiecie, że powróciła mi myśl, znów napisania czegoś tematycznie, taka gwiazdka z nadzieją, która znikła kiedy uświadomiłam sobie, że nie wiem o czym napisać. Dlatego, znów tylko stylizacja. Wiecie, że jeśli się czegoś nie robi, czegoś nie ćwiczy, nie rozwija umiejętność spada, a może nawet zanika. Chociaż może jeszcze nad tematem pomyślę, może mnie olśni, może. A dziś już skończę, mam nadzieję, że tym razem pojawię się szybciej niż ostatnio.


Bluza: www.shein.com

35 komentarzy:

  1. O pogodzie nie ma co za bardzo opowiadać. Szaro, deszczowo - zwykła, polska jesień.
    Dobrze wiem, że nicnierobienie na dłuższą metę w ogólnie nie pomaga. Zresztą, organ nieużywany zanika :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że teraz Ty pojawiłaś się na zdjęciach. Ja przez ostatnio dosyć długi czas mam problem z pisaniem. Trudno mi się pisze i nie zawsze mam temat, ale jakoś daję radę.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  3. Posty tematyczne są świetne. Fajnie by było gdybyś coś wstawiła:) super zdjęcia, pięknie wyglądasz w tej sportowej stylizacji :)

    typoweblog.blogspot.com - odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz *.* fajnie Cię czasem zobaczyć na zdjęciach :D super bluza, lubię ten kolor :D link kliknięty :)
    życzę weny, u mnie z nią na wpisy z przemyśleniami też różnie bywa - ostatnio zaniedbałam taką formę i coraz trudniej spójnie skomponować taki wpis, jaki chciałabym opublikować.
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie połączenie. Bluza jest rewelacyjna :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. O pogodzie się mówi i pisze kiedy nie wiemy o czym mamy mówić, pisać. Piękna bluza :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie :D
    nie przeszkadza mi że dziś stylizacja :D a wręcz odwrotnie :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyglądasz , masz świetne spodnie :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Właśnie rzeczywiście to się sprawdza- im dłuższa przerwa i odwlekanie, tym trudniej.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos!
    Cool and stylish look!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Pogoda jak pogoda. Czasem słońce czasem deszcz.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie zdjęcia :) To prawda, że jeżeli przez dłuższy czas nic nie robimy, ta umiejętność zanika.
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama zauważam, że jeśli się czegos nie robi, nagle nasze umiejętności zanikają . Kurcze, od miesiąca nie pisalam nic na blogu i nagle pisanie sprawia mi większą trudność. Teoria sprawdza się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam:
    lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Im dłuższa przerwa tym trudniej. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ty to robisz, że nieważne czy elegancko czy sportowo to i tak wyglądasz świetnie?!

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne są te spodnie, ja się pytam czemu tylko dwie fotki?!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza mi się mega podoba :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym obserwatorem, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. mimo tej szaroburej pogody Ty wyglądasz kwitnąco! podoba mi się bluza wydaje się przyjemna:) obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O pogodzie nie ma za bardzo co pisać, szaro, buro i zimno
    ale jeżeli ktoś jest specem od pisania nawet na taki temat
    może stworzyć referat ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja!Bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic ciekawego o pogodzie się nie napisze :D
    Piękne zdjecia.
    Spodobał mi się twój blog, więc chętnie zaobserwuje :)
    Zapraszam do mnie ->>Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bluza, bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!

    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc!
    Wystarczy kliknięcie TUTAJ. Wiem, że mogę na Ciebie liczyć! :)
    >> KLIK KLIK KLIK <<

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiesz jak doskonale Cię rozumiem, miałam tak długą przerwę w blogowaniu i pisaniu że totalnie zapomniałam jak to się robi! Masakra!
    A co do stylizacji, wyglądasz genialnie ♥

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta bluza ;) Wyglądasz uroczo ;)
    Zapraszamy na naszego bloga :)

    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pogoda szara, bura niestety. Jesteś fotogeniczna, ładna stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są świetne! :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, ja jak nie wiem co napisać, pisze o pogodzie ;o
    Śliczne spodnie! :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo przypadła mi do gustu ta stylizacja, szczególnie bluza.
    Zapraszam do siebie:
    julsonofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. jakiego obiektywu użyłaś przy tych zdjęciach ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.