Dzisiaj 5, jutro 15

Czyli ja znów zaskakuje i poruszam niezwykły temat, włosów? Tak, pierwszy raz w historii tego bloga. Dziś 5, jutro 15. Czyli o pierwszych doczepach i o pierwszej tego typu współpracy. Co więcej, były to pierwsze doczepiane włosy, z jakimi miałam styczność wiec musi być ciekawie.


Zacznijmy od teorii. Moje zamówienie zostało złożone 1 listopada, tak dla przypomnienia dziś mamy 26 listopada, więc uznam, że dotarło do mnie dość szybko, bo w czwartek paczkę miałam już w domu. W ekskluzywnym opakowaniu, w środku, potwierdzenie zamówienia, a w pudełku włosy. Podobał mi się sposób ich zapakowania, był estetyczny, sterylny? Włosy były zabezpieczone na kilka sposobów. Po pierwsze były powiązane gumkami, by się nie rozpadały, to było w czarnej siatce, a na końcu w specjalnym zabezpieczonym woreczku.

O samych włosach, zdecydowałam się na 20-tki.  Z odcieniem trafiłam w 100%. Włosy oczywiście są naturalne, podzielona na większe i mniejsze pasma, oraz na grusze i cięższe. Zaczepiamy je metodą klipsów i muszę się jej nauczyć, bo tak różnie mi to wychodzi. Jakościowo włosy są naprawdę dobre, mogłabym powiedzieć, że są w lepszej formie niż moje naturalne.


Jaki plan co do włosów. Już niedługo zobaczycie je w stylizacji, planuje je też przefarbować na jakiś dziwny kolor. Bo tak, można poddawać je zabiegom, czyli prostowanie, kręcenia, farbowanie jest dozwolone. Jeśli chodzi o higienę. Są to włosy naturalne, wiec trzeba też o nie dbać, w zależności o częstotliwości używania, powinniśmy je myć średnio co 9 użyć. Oczywiście, jeśli widzimy na nich zmiany, czyli są ciężkie, mają nieprzyjemny zapach zdecydowanie częściej.


LINK - > irresistibleme.com | facebook.com | instagram | twitter | pinterest

A na koniec, malutki, minimalistyczny kolaż, dawno nie dodawałam czegoś na końcu wpisów, jednak wystąpiła taka konieczność, wybaczcie. 


19 komentarzy:

  1. Wpis jak zwykle świetny, a ja chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania naprawdę świetne nagrody!

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam na swojen głowie wlosów doczepianych, zawsze miałam swoje naturalne i jestem ciekawa jak to się przypina i jak wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z doczepianymi włosami, aczkolwiek wpis bardzo ciekawy. :) Jestem ciekawa jak to wygląda i czy ja bym sobie poradziła z tymi klipsami (pewnie nie do końca) ;)
    Kliknęłam :* 15.99$ 14.99$ 12.99$ 16.99$ 12.99$ 10.99$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa na efekt na twoich włosach :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają piękny kolor, do takiego właśnie dążę! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny odcień , też jestem ciekawa jak będą wyglądać na twoich włosach :)
    Miałam kiedyś z kilka godzin doczepiane włosy i muszę przyznać , że im dłużej to tym bardziej bolała mnie skóra głowy , ale co tam .. :)
    Pozdrawiam
    Buziaki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  7. Bardzo ładny odcień wybrałaś, jestem ciekawa jak będziesz w nich wyglądać ;)
    Poklikałam w linki, mam nadzieję, że pomogłam :*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze styczności z sztucznymi włosami. Koloe bardzo mi się podoba są takie naturalne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Skróciłam swoje włosy i mimo, że jestem zadowolona czasami tęsknię za swoimi długimi włosami. Takie dopinki to fajna sprawa :)

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy fajnie wyglądają. Jestem ciekawa jak będą się prezentować u Ciebie. Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałam doczepoanych włosów i ciesze się ze nie potrzebuje, ale wyglądają naprawdę ładnie :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na efekty tego, jak będą się prezentować na twoich włosach! :)
    Również dostałam od tej firmy produkt i jestem tak samo z niego mocno zadowolona! :)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie nosiłam doczepek, ale to chyba musi być fajne doświadczenie. ja jak na razie próbuje zmusić moje włosy do rośnięcia

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie nosiłam doczepów, ale jestem ciekawa jak bym w nich wygladała :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  15. To trochę nie moje klimaty ale bardzo podoba mi się twój blog. Jest estetyczny i przyjemny ! :)

    Zazul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa efektu końcowego :) ja nie miałam nigdy doczepianych :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana poklikałam w linki, podaję kilka cen - 15,99$, 14,99$, 12,99$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Także dostałam doczepki od nich i jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie godni polecenia :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.