Co tam u Zaful?

Mogłabym powiedzieć, że wszystko gra. Sklep już nie jednokrotnie pojawił się na tym blogu, ale ani razu o niem nie opowiadałam. Dziś nadrabiam te zaległości. Bo skoro coś reprezentuje, to powinnam powiedzieć oczekiwania, spostrzeżenia, zalety i wady. Sprecyzować moje zdanie. Jak na polonistę przystało, moje gadanie poprę, przykładami w postaci ubrań.


Na pewno duża różnorodność, co prawda nie do ko końca w moim stylu, chociaż znajduje rzeczy, które z przyjemnością bym założyła. Takie rzeczy, niżej. A jak różnorodność, to można znaleźć przykłady elegancji, coś bardziej na luzie, coś w czym można wyjść normalnie na ulice. Podoba mi się też to, że znajduje tam sukienki w których nigdzie bym nie wyszła, ale na tematyczna sesje? Czemu nie?

LINK LINK LINK LINK LINK  LINK

Pierwsze słowa jakie cisną mi się na usta, to tumblr styl. tak w 70%. Może uznacie mnie za świra, ale to uważam za plus. Taki styl jest teraz modny, to się sprzedaje, ludzie tego poszukują. A jakie mamy na ten temat zdanie, to już inna bajka, którą już opowiadałam.
LINK LINK LINK LINK LINK LINK  LINK LINK 


Tu się raczej rozpisywać nie będę i idąc na łatwiznę, pokarzę wam po jednym przykładzie z każdej kategorii. Jednak nie byle jakim przykładzie, bo są to rzeczy, które przykuły moje oko i chętnie bym je przygarnęła
LINK LINK LINK LINK LINK LINK 

|Buty | Shoes |
Uwielbiam tą tematykę, uwielbiam je kupować, oglądać, sklep ma fajny asortyment, a przynajmniej mi się podoba. Starałam się wybierać przykłady na różne sezony.

LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK

Accessories | Akcesoria|
Z racji dużej rozbieżności, w tej tematyce również postanowiłam postanowiłam pokazać tylko po jednym przykładzie. Mimo, że spokojnie mogłabym pokazać więcej rzeczy, po prostu nie chce was zanudzić.

LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK LINK



14 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy prezentują się po prostu rewelacyjnie! Chciałabym kiedyś współpracować z tą firmą :)

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaful ma bardzo świetne zaopatrzenie :)
    Śliczne ciuszki ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są genialne w Zaful ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienki bardzo przypadły mi do gustu, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam do ciebie ogromną prośbę!
    Mam szansę nawiązać współpracę z DDOB, a Ty możesz mi w tym pomóc! Wystarczy, że klikniesz TUTAJ.
    Wiem, że mogę na Ciebie liczyć i mam nadzieję, że pomożesz! :)

    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ciuchy! *-* Z chęcią bym je przygarneła ^^
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki :). Obserwuję :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ciuszki pokazałaś. Ja osobiście bardzo lubie ta firmę, bo zamawiałam juz nie raz i sie nie zawiodłam :)

    Normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty u mnie królują zawsze i wszędzie :D Ja nigdy nie zawiodłam się przez tę firmę i znajduje w 100% swój styl u nich, przede wszystkim są to droższe, ale dużo lepsze rzeczy.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczekuję właśnie na paczkę z Zaful i jestem bardzo ciekawa, czy rzeczy które dostanę będą wyglądać tak, jak na stronie internetowej :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podobają te bluzy które tu pokazałaś i ostatnie spodenki! Wyglądają świetnie:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie podoba mi się sposób w jaki pokazałaś ubrania, ale one same w sobie też są fajne!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocyki syrenki mega mi się podobają! <3
    Poklikałam :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.