Bim Bam Bo

Kiedy żyjesz sobie w świecie, nie zdając sprawy jak szybko ucieka nam czas. Niby mamy nad nim kontrole, niby wiemy jak go wykorzystywać, czasem twierdzimy, że coś nam się dłuży, gdy tak naprawdę, nie wiemy gdzie ten czas nam umyka.

Tu minuta, tam minuta, przez te dwie minuty, mogłeś zmienić świat. Dobrze do czego zmierzam? Do recenzji dwóch zagranicznych zegarków. Tak, tego się nie spodziewaliście, ale w ostatnim czasie dotarła do mnie paczka,a w niej. Coś co zobaczycie w kolejnym wpisie, dla ciekawskich linki są już na dole, więc jeśli ktoś zajrzy, będzie wiedział, czego się spodziewać. Drugą część zamówienia, były zegarki, oba działają. Pierwszy bardzo minimalistyczny, drugi wręcz hipsterski.

Coś o białym? Jak już wspominałam, bardzo minimalistyczny, a takiego poszukiwałam, biały skórzany pasek. Odnoszę wrażenie, że jest troszkę przyduży do mojej drobnej rączki. Czarny natomiast jest mniejszy, pasek wykonany z gumy. A żeby nie powiało nudą, jego tło jest w postaci kolorowego nieba. Tak na marginesie powiem, że biały chodzi głośniej.


Nawiązałam również współpracę z kobieceporady.pl, więc pewnie już niedługo zobaczycie tam artykuły spod mojej klawiatury. O czym będę pisać lub co znajduje się na powyższej stronce? Nasze blogowe tzw. wpisy tematyczne, poradnikowe i inne, które lubmy czytać. W jednym miejscu, różnych autorów. Dodatkowo, wiemy, że nie trafimy na jakiś szajs, wpisy są pierw zatwierdzane. Więc brawo dla stronki, link do mojego pierwszego artykułu pojawi się na fanpage.


/link \ link \ link \ link 

13 komentarzy:

  1. Poklikałam w linki , śliczne są te zegarki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to ja nie nosze zegarków, ale lubię je podziwiać :) Gratuluję współpracy - mam nadzieję, ze nie przegapię Twojego artykułu ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zegarki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten drugi zegarek chętnie bym nosił, lubie takie hipsterskie :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zegarki świetne jednak nie dla mnie. Ja muszę mieć kreseczki żeby móc sobie dokładnie wszystko policzyć i nie zgadywać tak na oko haha :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zegarki, kliknięte w linki.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te zegareczki, poklikałam - 4,12$, 6,94$, 10,49$, 10,44$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas szybko lecii. Bardzo ładne zegarki :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te zegarki :) kliknięte $4.12, $6.94, $10.49, $10.44 i obserwuję :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome products! Thanks for sharing ***
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.