A gdyby tak pokazać przeszłość?

Tytuł dość filozoficzny, jednak morał tej bajki, jest dość krótki. Robię porządki wśród zdjęć i pokazuje to co nie zostało pokazane. Więc dziś przed obiektywem ja, co więcej nie będę dziś mówić, jak fajne mam ubrania. Bo post nie jest sponsorowany. A to się ceni

Patrząc na schemat moich wpisów, to jest ten moment, kiedy zaczynam tematyczną rozprawkę. Jednak tematyczna rozprawka jest fajna, kiedy ja ją czuje. W momencie, kiedy nie ma tego czegoś, to ja podziękuję. Mimo, że wychodzę z założenia, że brak tematu to też temat, to nie sprawdza się on przy konkretnych wpisach. Bo dobra, leje wodę i ma to mniejszy lub większy sens, jednak kiedy zaczęłabym pisać tak na poruszony temat. Nie wnosiłoby to nic. Kompletnie nic.

Podsumowując, zdjęcia pochodzą z początku listopada, gdzie o śniegu można było pomarzyć. Dodatkową są raczej próbą, niż czymś specjalnym i wyjątkowym. Jednak zapraszam do oglądania, chociaż wiem, to tylko dwie foty.

11 komentarzy:

  1. Vendors must recalculate reserves every 12 months. If the department of Social services determines that a provider is in unsound monetary circumstance, it'll exercising its statutory authority to require that corrective measures be taken.For more ==== >>>>>> http://musclegainfast.com/legendary-beard/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szkoda byłoby ich nie pokazać ;)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby grudzień nas w końcu pozytywnie zaskoczył śniegiem :)
    Lovett Lov B.L.O.G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, ze u mnie śnieg już jest, wiec jest dobrze :)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia , mam nadzieję , że śnieg w końcu spadnie ;)
    Pozdrawiam
    Mój blog Zapraszam KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. To pierwsze zdjęcie z idealnie rozmytym tłem i widocznymi światełkami jest rewelacyjne! Sama chciałabym mieć takie w jednym ze swoich postów. U mnie śnieg już spadł, ale raczej nie ukrywam, że za bardzo nie sprawia mi to radości...

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Ja się cieszę bo u mnie jest już śnieg :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem lepiej zostawić post bez tekstu, niż pisać o byle czym :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetne! :) U mnie niestety śniegu do tej pory nie ma. ;(

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, dobrze, że je pokazałaś. Tytuł rzeczywiście filozoficzny! U mnie śnieg jest, więc nie mogę narzekać!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.