W złotej nutce

Nigdy nie byłam dobra z muzyki, dlatego nie będę o niej pisać, skupie się na złocie. Eh kto tego nie lubi, choć i tacy się zdarzą, to przywołam założenia pewnej grupy ludzi, która twierdzi, że każda kobieta kocha błyskotki i są one jej częścią. Co do założenia mam mieszane uczucia, a przynajmniej czasami. Osobiście w biżuterii za często nie chodzę, może to dlatego, że brakuje mi takiej, która odpowiadałaby mojemu stylowi. Bądź co bądź, w swojej szkatułce wypada mieć coś na wypadek, czarną godzinę lub po prostu odświętne wyjście. Stąd pojawia się kolia.


Pochodzi ze sklepu pewnie już wam znanego, czyli Zaful. Złota co prawda nie jest, ale mam nadzieję, że chociaż koło złota leżała, składa się z trzech warstw, co zresztą widać na załączonym obrazku. Na biżuterii się nie znam, ale moim zdaniem do najlżejszych nie należy. Mimo wszystko jestem na Tak. Dotarła do mnie bez żadnych uszkodzeń, więc to też zaliczam do plusów. Znajdziecie ją pod linkiem> TUTAJ  


To nie koniec o tej firmie, dalsza część zamówienia już wkrótce, wymaga ona większego przygotowania a dokładniej ciekawszej pogody. Jeśli czujecie niedostatek, pod serduszkami znajdują się inne złocidełka. Zostawiam was też z pytaniem, jak wy podchodzicie do biżuterii. Lubcie są nosić czy może zakładacie tylko w wyjątkowych sytuacjach?

25 komentarzy:

  1. Świetna rzecz do jakiś "Zdjęciowych" stylizacji ;D Na co dzień przynajmniej nie dla mnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę że po prostu o biżuterii zapominam :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna biżuteria , na pewno będzie pięknie wyglądać w jakimś looku :)
    Pozdrawiam'
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę już jak ten piękny naszyjnik będzie się komponował do jakieś prostej stylizacji.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż niestety ten naszyjnik mi nie przypadł do gustu, sądzę że jak dla kogoś kto ma jeszcze te naście lat może wydawać się zbyt poważny... Jednak wiadomo są różne gusta i to tylko moje zdanie.

    http://alexamariani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ta biżuteria kojarzy się z czasami Kleopatry, sama nie wiem dlaczego haha :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda kobieta uwielbia błyskotki :) Piękna kolia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku przepiękny jest, uwielbiam takie duże naszyjniki :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu gdy tylko go zobaczylam pomyslalam o starozytnym egipcie. To chyba dlatego, ze ide na olimpiade z historii...

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest! Chciałabym taką! Kup mi, hahhah!
    Kliknęłam w link ;)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja biżuterii często nie ubieram. Jeśli chodzi o złoto to mam w posiadaniu bransoletkę z moim imieniem i datą urodzenia jak i kolczyki. Nie noszę ani tego ani tego. Jednak prezent bardzo mnie ucieszył :D Kliknęłam w link! $6.12
    Mogę prosić o poklikanie w linki w najnowszym poście: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki boski naszyjnik <3 Zakochałam się!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda naszyjnik, ale nie za bardzo przepadam za takim rodzajem. Głównie dlatego, że złoto nie w pełni mi odpowiada. Nie pasuje do wszystkiego i czasami, wygląda nieco tandetnie. Kocham biżuterię, ale srebrną ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik, ale ja osobiście bym go nie nosiła. Jednak prezentuje sie świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentuje się fajnie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No piękna ta biżuteria :D Ślicznie by wyglądała do jakiejś minimalistycznej stylizacji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bardziej lubie zloto od srebra :) piekny naszyjnik♥

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik idealnie trafia w mój gust :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, wręcz barokowy. Pozdrawiam cieplutko oraz obserwuję, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  20. Złoto nie każdej kobiecie pasuje- są takie które zdecydowanie lepiej wygladają w srebrze. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie przepadałam za koliami, dla mnie były one po prostu za ciężkie, ale uwielbiam złoto <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie duże naszyjniki, nawet na co dzień :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.