Tak na Tumbler girl

Zestaw typowej tumbrl Girl zna każda współczesna nastolatka, więc idąc za tym co modne, bo przecież jak by inaczej. Nic innego tak dobrze się nie sprzeda. Co z tego, że większość śmieje się z takiego wizerunku, jednocześnie i ślepo naśladując go. Taka mała sprzeczność, z którą i tak nic nie zrobimy. Zachowując się jak blogerka modowa, wypada powiedzieć co mam na sobie. Otóż dwa looki, jeden luźny drugi bardziej elegancki, a żeby było zabawniej i mniej przebierania postanowiłam zachować motyw luźnych spodni.

I to tyle, bez morału? Dla chcącego nic trudnego, morał zawsze można znaleźć. Blog jest w fazie trochę skomplikowanej, bo muszę zacząć pracować nad nim od nowa, żyję z myślą że może kiedyś mi się to uda. Zdjęcia studyjne, co z resztą widać.


Koszula: romwe.com.
Koszulka romwe.com/
Spodnie: romwe.com
kurtka: zaful.com

36 komentarzy:

  1. U mnie jest parę dziewczyn, typowych TUMBLR GIRL. Ten wygląd, ubiór. Masakra.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Cupsell

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne oba zestawy :)
    Świetnie prezentuje się ta czarna bluzka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zestawy :)
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tumblr girl chyba są uż trochę nudzące, trochę jest tego za dużo, ale jeśli chodzi o twój styl, to na pewno jesteś bardziej oryginalna od nich :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna czarna koszula :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje , pierwsza podobała mi się najbardziej :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy <3
    TUMBLR GIRL w mojej sql jest naprawdę dużo... Zamiast mieć swój własny styl, wyglądają jak co 2-3 osoba spotkana na ulicy ;-;


    http://to-i-owo-nietypowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nic nam do tego jak kto się ubiera, ale śmieszne jest że wszystkie te dziewczynki wyglądają identycznie- widzę to po swojej młodszej siostrze, kiedy przychodzi z koleżankami do domu. Pozdrawiam i zapraszam serdecznie

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie wyglądasz ^^ Zdjęcia wyszły przecudownie ♥♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Ta bluzka z kosmitą jest super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sesja!! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Nic dodać, nic ująć :)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiązana bluzeczk jak dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uważam, że pojęcie "tumblr girl" każdy może rozumieć inaczej. Jedni twierdzą, że o byciu tumblr świadczą superstary, inni wyrysowane brwi lub jeszcze coś innego.


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacje, uwielbiam taki styl
    ale ta bluzka ufo miażdży, sama obie podobną zamówiłam <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne stylizacje kochana, poklikałam - 15,99$, 6,99$, 18,99$, 29,99$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. swiente stlizacje (rzecz jasna poklikane)
    uwielbiam twoje wyczucie mody :)
    co powiesz na wspolna obserwajce? daj znac u mnie, a zaczne :)

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe stylizacje. Mi osobiście moda na 'tumblr' kojarzy się z późną podstawówką i gimnazjum :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na ten temat nie będę się wypowiadała. Tak jak piszesz, można się wszędzie doszukać morału, więc pozwolę zachować dla siebie, gdyż wszyscy wszystko wiemy ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uważam, że "tumblr girls" są okej, o ile nie są całkowitymi tumblerkami. Mieć choker ok, mieć superstary ok, mieć dziury w spodniach ok, ale wszystko na raz to pomieszanie z pogmatwaniem.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarna koszulka jest rewelacyjna! :)
    Pozdrawiam:)
    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :D Super stylizacje :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. mi osobiście ten styl się podoba, ale wiadomo nic do przesady :)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sesja wygląda bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo modny post zauważyłam, że dużo dziewczyn ubiera się podobnie nikt nie ma swojej odmienności, którą można zobaczyć było kiedyś :* Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Zapraszam vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, obie wersje świetne, a spodnie pasują praktycznie do wszystkiego ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia i stylizacje :)
    Zapraszam również do siebie Claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne stylizacje <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: https://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne rzeczy, ta biała koszulka najbardziej mi się podoba ;)
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne spodnie. Chciałabym taką koszulkę z ufokiem :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście nie przepadam za takim tumblerowym stylem. Co druga dziewczyna jest ubrana jednakowo, nic ciekawego. W twoim wydaniu prezentuje się to chyba o poziom w górę pod kątem odmienności. Wersja z czarną koszulą zdecydowanie w moim stylu!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie 😘
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są super, podobają mi się te stylizacje i pasują do Ciebie :)
    A co w stylu "tumblr" mnie wkurza? Superstary na kazdym zdjęciu!

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz. Idealna stylizacja <3

    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.