Lecimy w jesienne klimaty

Nie zamęczę was, gatką o pogodzie, dziś ważniejsza misja. Czytelnicy, a raczej osoby, które widziały wcześniejszy wpis widzą, że to nie był koniec prezencji mojego zamówienia. Tylko tym razem, mam dla was boom. Zdjęcia plenerowe, z pełnego zdarzenia. No dobra, to o czym dziś mowa.

Głównym artystą jest płaszczyk, bez zbędnego wychwalania jest fajny, fakty. Mimo wszystko spodziewałam się troszeczkę czegoś innego. Jest nie zapinany i przypomina dosłownie marynarkę. No i jednak mogłam wybrać rozmiar mniejszy, tak to mój błąd. Mimo że jest to cienki materiał, jest ciepły. Do tego gruby szalik, elegancka koszula, no prawie elegancka, ciężkie buty i lecimy na imprezę.

 Choć zazwyczaj wolę luźniejsze looki, w ostatnim czasie zaczyna się to zmieniać, częściej wybieram poważniejsze stylizacje. Madda! Ty chyba dorastasz! Więc zostawiam was ze zdjęciami. Standardowo zaproszę do odwiedzenia linków, wszystkie znajdują się na dole.

Płaszczyk: LINK 
Koszula: LINK 
Kolia (z ostatniego wpisu): LINK 

Fotograf: PODI Fotografia 


26 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, piękny płaszczyk :) Oczywiście poklikane ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, piękny płaszczyk :) Oczywiście poklikane ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny płaszcz! Mam podobny, niezapinany, bo guziki odpadły ;)
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :D
    Pięknie wyglądasz :D


    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz bardzo mi sie podoba, a szalik idealnie do niego pasuje :)

    Pozdrawiam! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia , świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, zdjęcia bardzo mi się podobają jakościowo i obróbkowo, wielki +!
    Dzięki za wpadnięcie do mnie!:)
    Mój blog-klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszczyk :) Śwlicznie wygladasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz i super szalik! <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz prześliczne oczy *,*
    Sannness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk klasyczny, czyli podoba mi się! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny masz szalik <3

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny look, wglądasz pięknie, a zdjęcia w bardzo niezwykłym klikacie

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeezu, ten płaszczyk pasuje idealnie do Ciebie! Wyglądasz ślicznie właśnie w takiej poważnej stylizacji <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia po prostu MEGA! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten płaszczyk jest świetny, ale najbardziej podoba mi się ten szal :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega podoba mi się twój płaszczyk! Śliczna stylizacja jak i zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!Zdjęcia magiczne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Matthew 4:17 Repent, for The Kingdom of Heaven has come near. Matthew 18:11 For The Son of Man has come to save that which was lost.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jesienna stylizacja i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie na odmianę zobaczyć trochę Ciebie przed obiektywem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. MATKO, JESTEM ZAKOCHANA W TWOICH OCZACH! O M G
    świetne zdjęcia, jesteś przepiękna
    co powiesz na wspólną obserwację? daj znać a zacznę<3


    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wpis oraz ciekawa stylizacja!
    zapraszam do mnie i proponuję obserwację za obserwację :)
    www.nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.