Jakby ten blog wcześniej nie istniał - Witam się z wami!

Bo najłatwiej będzie zacząć wszystko od nowa.


W internetowym świecie ironiczna, zapatrzona w marzenia, posiadające własne cele, dążąca do pokazania prawdziwego swojego oblicza. Uczennice liceum plastycznego, filozof własnych myśl. A w rzeczywistości dość cicha, ucząca patrzeć się szerzej na życie, podążająca w kierunku fotografii. Blog który, mimo iż istnieje ponad 3 lata, dziś stawia swoje pierwsze kroki. Kroki w nowych butach.


Na blogu wita was Mada, 17-latka. O czym będzie ten jej blog? Mówiąc o niczym, byłoby zbyt banalne, chociaż dla wielu prawdziwe, bo  będę podążać w kierunku fotografii, jak i mody, z delikatnym naciskiem na modę. Dziś nie modnie, bo raczej kilka nowości z tego, co przed moim obiektywem. 

Pytanie, czy to, że pójdę w takim kierunku oznacza, że zostanę blogerką modową? heh ja i blogerka modowa, śmieszne prawda? Wiec, na razie nie będe przypasowywać się do żadnej kategorii i może uda mi się być ponad, ponad próbę przyporządkowania się do czegoś lub kogoś.



Żeby was nie zanudzić i żeby pokazać ten początek wypadł znośnie, kilka moich nowości fotograficznych, których jeszcze nie było.  Ostatnie  pochodzi ze snapa, więc jakością trochę odstaje, ale  puki nie przedstawiaja twarzy z pieskiem, jest to wybaczalne.


Na koniec, żeby było śmiesznie przedstawiam wam kolaż, bo każda początkująca blogerka ma na starcie kilka współprac i tysiące odwiedzin, a o to trzeba dbać.




29 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądać nowe posty. Nie mogę się już doczekać zdjęć. Takie pytanie- gdzie było robione pierwsze zdjęcie? Czy ty wlazłaś na poligon :D
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati :)
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze zdjęcie jest moim najnowszym nabytkiem, co prawda nie poligon, a zorganizowane wyjście :)

      Usuń
  2. Nie ma co się szufladkować na dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zdjęcia są naprawdę świetne, a to ostatnie chyba w szczególności!
    Nie mogę doczekać się kolejnych postów, buziaaki!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia , masz talent do robienia zdjęć :) widać , że aparat potrafisz trzymać ;)
    W linki poklikałam :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, co dalej.
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zdjecia :) zaciekawiłas mnie tym blogiem
    Pozdrawiam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z taką tematyką bloga! Na pewno będzie super :)
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na nowości ;) zdjęcia cudowne!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na nowego posta :)
    Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w tworzeniu! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nie lubię szufladkować mojego bloga i przypisywać mu jednej kategorii :) Każde zdjęcie, choć inne, ma swój niepowtarzalny klimat, bardzo mi się to podoba :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia
    Pierwsze jest cudowne wcale się nie dziwię, że jest twoim faworytem
    Czekam na kolejne posty
    Powodzenia!
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z komentarzem trochę wyżej ,że nie ma co się od razu szufladkować ,życzę Ci powodzenia ,poklikałam wszystkie linki i życzę owocnej współpracy ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę również owocnych wpisów i zachęcam do wpadania do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis, a zdjęcia są przepiękne :) oby tak dalej.
    Pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Powodzenia na "nowym blogu". Trochę sobie poklikałam :>
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  18. There's a very nice block. I got to follow. in you will you follow my blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że masz dobre oko do fotografii, powinnaś bardziej rozwijać tą pasję
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tą pasje, rozwijam bardzo aktywnie, tylko nie wszystko publikuje na blogu ;)

      Usuń
  20. Fajnie, że zaczynasz w pewnym sensie od nowa, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia super powychodziło, widać że jest ten fach w oku :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne przywitanie. Świetny pomysł na taki krok, pewnie gdybym nie była tu stałym bywalcem napisałabym witamy w blogosferze, ale ty i Twój blog od dawna jesteście jej częścią :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki, mam nadzieję,że twój blog będzie prawdziwym cudem. Pozdrawiam i życzę dużo weny i samorealizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjęcia i ciuchy, zmiany są czasem potrzebne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia, urzekło mnie to pierwsze! Trzymam kciuki za to, aby Twoje plany i w jakimś stopniu też marzenia powiodły się :)

    zapraszam i zachęcam do obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jak najlepszego nowego startu kochana! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.