Halloween`owe szaleństwo

Fajny motyw do zdjęć, możliwość szaleństwa w makijażu, odjechane stroje, napędzane inspiracjami święto? Halloween, święto uwielbiane przez sporą część ludzi młodych, dla sklepów dobry chwyt marketingowy. Okazja dla większych zarobków, dla starszych pań sensacja, co ta dzisiejsza młodzież wyprawia. Jednak dziś nie o tym. Bo skoro w sklepach nowe kolekcje, szalone kreacje, to co robią blogerzy?

Reklamują, przecież ktoś musi, komuś za to płacą i ktoś musi napędzać tą całą szaloną, mroczną atmosferę. W tym motywie czuje się dobrze przez cały rok, a nie tylko od święta, Halloween nie ma nic do tego, a nie! Wybaczcie, ma! Można znaleźć fajne inspiracje. Tak podsumowując, nawet jeśli nie obchodzimy tego święta tak dokładnie, jak inni, jest dobrą okazją do pokazania i zrobienia czegoś innego.


A dziś, oprócz pierwszej foty, mojego autorstwa. To, co przedstawiają sklepy, a dokładnie pokażę wam rzeczy z SheIN, jak i Romwe. Fakt, że przedstawię wam te klepy zbyt wielką zagadką nie był. Mimo wszystko mama nadzieję, że coś wam się spodoba.


33 komentarze:

  1. Świetne jest to pierwsze zdjęcie :)
    A z ubrań szczególnie spodobała mi się bordowa sukienka!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Hallowen, ale za bardzo nie przepadają za tym osoby starsze.
    Bardzo ładne rzeczy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tylko jedno Twoje zdjęcie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym zobaczyła więcej zdjęc Twojego autorstwa ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, mega!

    nonstopyou.blogspot.com

    Oddaje obserwacje x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zdjęcie ;D co do Halloween to mam mieszane uczucia ;p.
    Ta bordowa sukienka jest nieziemska <3!
    TROL

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta fota Twojego autorstwa jest na prawdę świetna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ubrania! Linki oczywiście poklikałam :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :)
    immhfashionblog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcie, wyglądasz oszałamiająco! Ja od 4 lat obchodzę Halloween, bo to dla mnie świetna zabawa ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko jest jeden mały problem, to nie ja jestem na zdjęciu ;)

      Usuń
  10. Wow, niezłe zdjęcie!
    Ładne są te ubrania :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie rewelacja, uwielbiam halloweenoe klimaty, jestem wielką fanką horroru :) super wishlisty :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż Halloween nie bardzo do mnie przemawia, jednak przyznam, że niektóre ubrania chętnie bym kupiła ;)
    http://kreatywnablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię halloween, ale traktuje to tylko jako zabawę i nic więcej ;)
    Super ubrania ^^
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg
    Julciik-youtube

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie patrzyłam tak na to. W sumie masz całkowitą rację, że halloween może zainspirować :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie <3.
    Obserwuje ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny makijaż :) Szkoda tylko że tak mało zdjęć w nim :D
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie dostałas więcej zdjęć z Twoim makijażem. Klimatycznie wypadło to pierwsze. ;)
    Ja Halloween obchodzę 365 dni w roku i może nie każdy to rozumie, uważa mnie za dziwaka ale olewam to.

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! charakteryzacja na szóstkę z plusem! brawo
    życzę miłego wieczoru, buziaczki!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne wishlisty, mnie wszystko się podoba ale najbardziej
    to podoba mi się pierwsze zdjęcie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię tego "święta",ale zdjęcia w tym klimacie bardzo mi się podobają.Masz bardzo dobry gust, poklikam w kilka rzeczy. Urzekła mnie ta klasyczna czerń, a ceny to:$21,99 $25,99, $12,99.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcie <3 poklikane wszytko, bardzo ładne rzeczy wybrałaś :*

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi sięta bordo sukienka. Mój kolor i do tego ten kształt <3
    super propozycje
    Pozdrawiam i Zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie - super motyw do uchwycenia na zdjęciach :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Twoje zdjęcie ma świetny klimat i bardzo mi się podoba :)
    Co do sklepów, podoba mi się większość kolekcji halloweenowych, tyle że ja bym mogła na codzień tak "straszyć" xD
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To participate a formal party you always need a good dress. For me, I love wearing a plus size bell sleeve dresses. It makes me look sexy and it's comfortable.

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.