Trzyletni twórca - Mada się starzeje

Idziemy na szczyt razem
Przez wiele lat, Przez wiele dni 
Dziś świętujemy wytrwałość
Dziś podziwiam widoki
Dziś żyję naprawdę 

Na szczęście nie mam dziś urodzin, urodziny ma za to mój blog, nie byle jakie urodziny, bo świętujemy 3 lata istnienia tego czegoś. Trzy lata z wami, wy trzy lata ze mną. Pozdrawiam wytrwałych i nieskromnie wytrwałości pożyczę sobie.

Zacznę tak nudno, mówiąc, że ten rok był bardzo owocnym rokiem, w którym zrealizowałam wszystkie swoje blogowe założenia. Brawo Madda! Wiec co ja takiego tu zrobiłam. Zacznijmy od nowości i powiem, że wbiło nam już 200 tysięcy odwiedzin, niestety nie mam ustawionego licznika publicznie, więc musicie uwierzyć mi na słowo. Kolejną rzeczą jest zakup aparatu, później kolejnego obiektywu. Jednak o zdjęciach będę jeszcze mówić. Świętowaliśmy również pierwszy tysiąc obserwacji. A co oprócz tego?
Nauczyłam się pisać. Brzmi dosyć komicznie, ale to jest sukces, pierwsze wpisy były totalną porażką, nie mówiły o niczym konkretnym, były po prostu żałosne. I nie mówię tak, bo jestem autorem i mi wolno. Taka jest prawda, teksty nie wnosiły nic, były krótkie, pełne błędów. Dziś piszę wpisy, bez przygotowania, można to zauważyć, bo mają troszeczkę inny styl. Przez pewien okres, rozpisywałam je, układałam na brudno. Były wtedy pełne gracji, te są minimalnie chaotyczne, czasem z nutką ironii, przedstawiające po prostu mnie. Te pisane na świeżo, są też o dziwo dłuższe. Robię chyba też mniej błędów ortograficznych, jednak częściej zdarza mi się coś nie dopowiedzieć lub przekręcić słowa. Wybaczcie.

Nastał moment kiedy mówię o zdjęciach. Tu też zrobiłam sporo postępów. Nie tylko ze względu na aparat. Bo dalej często publikuje zdjęcia z telefonu. Jednak to, że bardziej skupiłam się na zdjęciach, widać, słychać i czuć. Sukcesywnie chcę podnosić swój poziom, uczyć się w tym kierunku, a wy po prostu widzicie tego efekty. Widzieć pewnie je dalej będziecie, bo to nie koniec mojej przygody z fotografią wręcz przeciwnie, to dopiero początek.

No i najważniejsza kwestia, zaczyna drugi rok w szkole plastycznej. Zobaczymy czy uda mi się dalej pisać tak regularnie i tak tematycznie. Bo będę miała więcej lekcji artystycznych co może spowodować, że będę miała więcej pracy w domu. No i trzeba znaleźć czas, dla pewnych osób. Więc zobaczymy, co wyniknie z tego mojego blogowania. Bądźmy optymistami, a przynajmniej ja jestem dobrych myśli. Tak na marginesie powiem, że 3 lata temu, nie wyobrażałabym sobie, że mogę pisać raz lub dwa razy w tygodniu. To było niedomyślenia przy publikowaniu codziennie. Niestety wierszyki, które kiedyś tworzyły podstawę, dziś pojawiają się wyjątkowo. Trochę z tego powodu ubolewam, ale jeśli miałabym je tworzyć na siłę, wole je sobie darować, jednocześnie skupiając się na przekazie, morałach, zdjęciach i innych duperelach, które tworzą tę stronę.

 Mówiąc dalej o tym, co się tu działo powiem, że był bardzo aktywny, jeśli chodzi o współprace, przeważnie modowych. Tu podziękuje wam, bo wiedzie, na jakich zasadach to wszystko działa i gdyby nie wy, ja sama nie jestem w stanie nic zrobić. Znaczy, coś tam mogę, ale to dzięki aktywnym czytelnikom wszystko się klei. O współpracach zamierzam wkrótce też opowiedzieć. Więc czekajcie.

Ludzie się zmieniają. A przede wszystkim dorastają. Widzę, jak wiele się we mnie zmieniło przez te trzy lata. Dorosłam. W marcu będę obchodzić swoje 18 urodziny. Mada, jaka ty stara, a jednocześnie młoda. Jednak dalej widzę w sobie coś z dziecka, chociaż przyjaciele nazwaliby to głupotą. Jak w wieku 14 lat, z wielkim zapałem chce prowadzić tę stronę, trochę lepiej, mając trochę więcej wiedzy, publikując coraz lepsze zdjęcia, artykuły, tak samo ciesząc się z każdego osiągnięcia, waszych maili, wiadomości, wyższych statystyk, obserwatorów a jedyne co powiem na koniec. To Dziękuję, mam nadzieję, że nie zanudziłam.

30 komentarzy:

  1. Kochana życzę Ci kolejnych 3, 6 a nawet 10 takich rocznic! Jesteś świetna w tym co robisz :) Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Miejmy nadzieję, że życzenia się spełnią :)

      Usuń
  2. Ja niby jestem z Tobą od niedawna, ale gratuluję postępów w blogowaniu :) 3 lata to szmat czasu!
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 3 lat istnienia bloga :)
    Jestem twoją czytelniczką ok. 2 miesiecy i uwielbiam twojego bloga czytać, w każdym poście starasz się wyrazić swoje zdanie oraz pokazujesz siebie.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tych 3 lat bardzo! I życzę kolejnych świetnych lat w blogsferze :D

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci 3 lat na bloggerze i tylu obserwatorów.
    Życzę Ci więcej świetnych sukcesów :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    Nurvela ( dawniej Ruciakowa)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Oby więcej takich rocznic, chwil świętowania. Życzę Ci wytrwałości oraz uciechy z tego, co robisz. Obyś się spełniała ❤
    Pozdrawiam i ściskam bardzo mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takiego sukcesu i wytrwałości. Życzę Ci, aby wena nigdy Cię nie opuszczała! Mega robisz zdjęcia i uwielbiam Twój styl pisania!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzech lat blogowania i życzę kolejnych wielkich sukcesów oraz mnóstwa wytrwałości :) Faktycznie w fotografii zrobiłaś duże postępy :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój wpis był zupełnie inny niż wpisy osób, które obchodzą też urodziny bloga :) Twój post ma w sobie cos takiego, co urzeka ;) Życzę Ci kolejnych wspaniałych lat blogowania obfitujących w satysfakcję z pisania, w przepiękne zdjęcia, chociaż to chyba zbędne, bo one już są takie - pełne magii i tajemniczosci! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tych trzech lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zazdroszczę Ci takiego samozaparcia i pasji, prowadzenie systematycznie bloga przez trzy lata robi wrażenie. I do tego jeszcze zaczynałaś prawie jako dziecko, naprawdę, podziwiam! Uwielbiam takie artystyczne dusze jak Ty. :)


    http://personallittletalks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzy lata to sporo czasu. Z ciekawości zaraz przejrzę te Twoje stare posty żeby zobaczyć czy rzeczywiście było tak źle! Chociaż z doświadczenia wiem, że coś co teraz wydaje nam się dobre, za kilka lat może okazać się żałosne i tak dalej, to na pewno wiele Twoich postów nadal ma w sobie coś. Życzę kolejnych lat, no i mam nadzieję, że za rok znowu przeczytam tak cudowny post :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 3 lata, to robi wrażenie. Powiem ci, że nie jestem u ciebie za długo, nie widziałam początków twojego bloga, ale na tą chwilę widać, że jest zadbany, wkładasz w niego swoje serce. Dodajesz teksty i zdjęcia, które po prostu oddają fragment ciebie :) Sama chciałabym za 3 lata napisać podobny post, ale znając siebie to nie napiszę nawet za rok xD Dlatego przynajmniej tobie życzę wytrwałości w ciągłym prowadzeniu bloga. A warto, bo twój blog to przynajmniej dla mnie jeden z tych, które zalegają w pamięci na długo :>

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjecia!<3
    Zapraszam do mnie
    sunbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję szybko nam te 3 lata zleciały co nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku, tak bardzo Ci gratuluję! :) zdjęcia są magiczne! Naprawdę mamy co świętować! trzy lata to masa czasu! Dziękuję Ci, że piszesz i tworzysz bloga :)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia sa przepiękne!

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny blog, powodzenia w dalszej pracy i jeszcze wielu takich rocznic :***

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wytrwałości, śliczne zdjęcia :) Też chciałabym kiedyś napisać coś takiego jak ty na naszym blogu ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Szybkie i dość efektowny okres czasu.
    Ostatnie zdjęcie, cudowne!

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! Wonderful photo!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję osiągnięć ,mam nadzieję,że będziesz nadal robić to co robisz,bo doskonale ci to wychodzi :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję wytrwałości, sukcesów na blogu i w świecie fotografii. No i masz piękny szablon :)

    Bardzo fajny blog, obserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję że będziesz z nami jeszcze dłużej! ♥
    Masz świetnego bloga, obserwuję od dawna!
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Wpadnij ♥ NAMELESS

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.