To nie wena, to samozaparcie || Zaful

Niedawno świętowaliśmy trzecią rocznicę bloga, ja przez te 3 lata nie miałam dłuższej przerwy niż tydzień. Nie mówię tego, tylko po to, by słuchać słów wyrażających podziw. Mówię, żeby przejść do tematu. Chodzę do liceum plastycznego, tygodniowo mam 5 godzin rysunku do tego, dochodzą prace w domu. No i co w związku z tym? Nie zawsze mogę liczyć na wenę i opierać się tylko na niej.
Jak powiedział mój nauczyciel. Czasem trzeba się do czegoś zmusić, a uruchomiona szuflarka w naszym mózgu zacznie pracować. Może nie olśni nas od razu, ale za jakiś czas. Dążąc te temat, zmuszając się do czegoś, zaczynamy o tym myśleć, może nie wyjść najlepiej za pierwszym razem, w przypadku prac można je poprawić, temat można poruszyć na nowo. Więc nie masz nic do stracenia, wręcz przeciwnie zyskujesz, rozbudzasz mózg, stajesz się kreatywniejszy. Przy pracy nie czekasz, tylko na cud, a dążysz, by ten cud zrealizować i żeby częściej przychodził.

Ludzie powiedzą, że nie lubią się zmuszać do czegoś, nie ma to wtedy większego celu, praca wychodzi gorzej. Jednak uważam, że nawet z gorszej pracy można wyciągnąć jakieś wnioski i się czegoś nauczyć, więc to nie tak do końca bez sensu. Taka praca nie pójdzie na marne, a przynajmniej ja tak uważam. Od siebie dodam i szczerze się przyznam, że ostatnio taką rzeczą u mnie jest blog. Wiem, że to widać, a przynajmniej widzę to ja. Powiedziałabym, że jest mi przykro, ale to wyjdzie zbyt żałośnie. Nie będę obiecywać poprawy, bo blog ma być przyjemnością. Mam ostatnio kilka, rozkim w stosunku do bloga. Innym razem wam opowiem, a przynajmniej będę chciała.

Część z was będzie chciała mnie zabić, cześć stwierdzi, że się sprzedałam, inni przestaną mnie obserwować, a ja powiem, że nie spodziewałam się tak szybko paczki. A nie mogę tego przełożyć, bo w domu bywam tylko w weekendy. A tak właściwie, chcielibyście przeczytać, o życiu na stancji, jak to wygląda i tego typu rzeczy? Bo nie wiem, czy się za to zabierać.Pochodząc do setna otrzymałam paczkę od Zaful.com. Jest to moja pierwsza paczuszka od nich, dlatego postanowiłam powiedzieć kilka słów. Przede wszystkim, jestem zadowolona z bardzo dobrej jakości ubrań, szybkość zamówienia, fajny kontakt z pośrednikiem.  Na chwile obecną jedynym minusem, jest zacinający się zamek w plecaku. Wszystko widzicie na zdjęciach, niżej macie linki, do których  was zaproszę. Tak na koniec powiem, wiecie, że do stałam w gratisie fajną dużą materiałową torbę.






29 komentarzy:

  1. Śliczny plecak, szkoda, że zamek się zacina. I tak napisz o mieszkaniu na stancji, myślę, że byłby to bardzo interesujący post! :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trzeba zmusić się do jakichś rzeczy :p Bardzo spodobał mi się ten plecaczek :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Cię podziwiam, że podczas tylu obowiązków znajdujesz czas na bloga. Ja niestety nie daję rady tego wszystkiego ze sobą pogodzić, ale mimo to bloga nie zaniedbuję. Staram się teraz pisać raz w tygodniu, nie dlatego, że trzeba, ale dlatego, że już dłużej nie mogę wytrzymać bez pisania moich przemysleń, wniosków itp. :) Czasem trzeba się do czegos zmusić, a jesli się zmusimy i zobaczymy później efekty, to będziemy wiedzieć, że nie poszło to na marne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zmuszam do wielu rzeczy i to mi wychodzi na dobre
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem takie zmuszanie się do czegoś naprawdę pomaga i dzięki czemu możemy osiągnąć swój cel ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłaś, że nie oczekujesz podziwu, ale podziwiam Cię za tą systematyczność!
    Cudowny plecak <3


    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami muszę się zmusić, by coś zacząć, ale bez tego może nigdy za nic nie zabrałabym się. Czasami siadam przy komputerze, patrzę w ekran i nie wiem, co napisać. Tworzę jednak post, piszę z trudem pierwsze litery, słowa i zdania, a potem wszystko już idzie mi łatwiej - blokada znika :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny plecak :o
    I gratulacje z okazji trzech lat bloga :D
    Ja dopiero jestem na początku drogi, jeśli chciałabyś zobaczyć jak mi idzie to zapraszam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Często zmuszam się do czegoś, takie coś bardzo mi pomaga :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne zdjęcia:)
    3 lata.. to kawał czasu! Gratuluje niezwykłej systematyczności. Mi niestety z nią nie po drodze. Może powinnam się od Ciebie uczyć?
    Od dzisiaj jesteś moim systematycznowym kołczerem.
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Madda, jesteś po prostu fantastyczna :) 3 lata, niedługo i mi wybije ten wynik :) super plecaczek, ja właśnie czekam na drugą paczkę od zaful bardzo ich polubiłam, uważam że są lepsi nawet od shein :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja aktualnie muszę się przemóc i napisać jakiegoś posta na bloga. W związku ze szkołą robiłam to ponad 2 tygodnie temu, więc czas się zabrać do roboty :) Co do posta o życiu na stancji- jestem bardzo ciekawa i chciałabym go przeczytać :)
    Poklikałam
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam lekki problem ze zmotywowaniem się do czegoś, ale staram się to zmieniać, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja nauczycielka malarstwa mówiła to samo co Twój nauczyciel. Zdecydowanie, nie zawsze można liczyć na wenę :-)
    Piękne zdjęcia!

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ♥
    Świetna koszulka
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. może zobacz czy wszystkie ząbki są na prosto, bo może to przez to się zacina :)
    Gratuluje 3 lat bloga! :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz! A co do posta zgadzam się z tobą w 100% Czasem warto się zmusić a efekty mogą być zaskakujące!
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Bo właśnie tak wygląda pasja, zawsze znajdzie się na to czas. Ślicznie zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana rewelacyjnie wyglądasz, pomagam - 16,49$, 29,99$, 5,76$ :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki TUTAJ dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz racje blog = przyjemnośc:D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile razy łapię się na tym, że gdy coś robię w swojej szkole plastycznej po prostu mi się nie chce realizować danego tematu, ale wystarczy odrobinkę aby wprawić umysł w ruch, a potem idzie z górki :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten plecak , też taki chce !!
    https://niktspecialnytylkoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie samo zdanie o wenie jak ty. Nie można polegać tylko na niej, bo czasem może w ogóle nie być przez długi czas. Nie uważam, żeby zmuszanie sie nie miało sensu i nie tylko w kwestii bloga, ale też w innych. Bo gdybyśmy się do niczego nie zmuszali, nic byśmy nie robili.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem trzeba poćwiczyć szare komórki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czasami zdarza mi się zmusić do czegoś, zwykle wychodzi mi to na dobre, bo wtedy zaczyna mi się chcieć działać i dalej idzie już z górki :) A jeśli chodzi o blogowanie, to nie jest to obowiązek i warto robić to z sercem i wtedy gdy nam się chce :) Ostatnio dużo zaful na blogach widziałam, może kiedyś też skuszę się na coś z ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wokół siebie już od dłuższego czasu słyszę teksty typu: "Wena nie istnieje. Jak masz coś do zrobienia to po prostu to zrób i nie czekaj na znak od samego Boga." I zgadzam się z tym. Teraz już nie patrzę na tzw "wenę", która właściwie od kiedy przyswoiłam sobie, że nie istnieje już mnie nie nawiedza. Gdy mam czas, siadam i po prostu robię to co mam do zrobienia. Nawet jeśli z początku leniwi mnie niechęć, potem już idzie z górki, gdy wejdę głębiej w temat :)
    PS Świetny plecaczek ♥

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam kilka przerw, ale jestem osobą, która woli poczekać aż wszytsko się ułoży, niż dodawać coś beznadziejnego na bloga.

    Zapraszam do obserwacji bloga, nowy wpis klik blog ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Mądry wpis. Motywujesz mnie- początkującego blogera :)
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.