Modna bzdurna Madda, chyba część II

Moje typowe gadanie, jest dość często, bo przejawia się ono w postach tematycznych. Jednak jak dawno nie było mojego bezsensownego gadania, a dziś będę chciała poruszyć kwestię mody. Tak, dobrze myślisz, wpis będzie sponsorowany. Jednak myślę, że wyjdzie tak źle i zostaniesz ze mną dalej.


Zacznę od czegoś, co może was zainteresować, a szczególnie osoby, kochające robić zakupy nierentowe. Czyli takie jak ja. W czwartek, czyli 15.09 na stronach zagranicznych będzie darmowa wysyłka. Osoby zamawiające, wiedzą co to za koszmar, kiedy koszt wysyłki równy jest naszemu zamówieniu. Typowy koszmar. Jednak jest taki dzień w roku, gdzie to się zmienia i nie, nie mówię o świętach Bożego Narodzenia, to jeszcze nie ta pora. Co więcej, trwa moja ulubiona pora roku, czyli wczesna jesień. Mada, nie ma takiej pory roku! Ciii. Właśnie z tej okazji mam dla was kilka propozycji z SheIn.



ERICDRES

Postanowiłam zaszaleć i przygotować coś jeszcze, dokładniej będę mówić o firmie ericdress.com/ Która złożyła mi propozycje współpracy. Mada, ale ty szalejesz, jeszcze trochęe i zostaniesz blogerkom modową. Nie, spokojnie do tego mi daleko. Oczywiście, asortynet firmy jest bardzo fajny i różnorodny. Jest sporo tanich sukni, a jak dobrze wiemy cena w dzisiejszych czasach gra sporą role. Ostatnio bardzo modnych sukienkach, przypominajacych swtry, wiecie o co mi chodzi.  (cheap sweater dresses), chyba mogę je tak określić. Sama posiadam takie sukienki i przyznam, że są naprawde wygodne. Kiedyś pisałam o długich sukniach, niczym z bajki. Takie też tam znajdziecie. Pewnie, większość z was coś by dla siebie wypatrzyła. Ja też sobie trochę popatrzyłam i znalazłam kilka ciekawych rzeczy. Dużo lepszym rozwiązaniem, niż moje puste gadanie jest po prostu odwiedzenie sklepu i przekonanie się, co tak naprawdę można tam znaleść. Oprócz sukienek dla kobiet (cheap dresses)  lub po prostu ubrań, znajdziecie rzeczy dla płci przeciwnej, jak i buty czy akcesoria. Standardowo kilka moich propozycji poniżej.




To tyle, jeśli chodzi o firmy, oczywiście jestem, ciekawa co sądzicie o moich propozycjach. W tych moich bzdurych Maddach, często opowiadałam co się u mnie dzieje. Tym razem też by wypadało. Zacznę, że mam małe zawieszenie w kwestii zdjęć, mimo wszystko wróciłam na snapa. Jako zupełnie inna osoba. O czym ja będzie? Tumblr girl, mówi wam to coś? Nie? To dobrze, bo ten snap troszkę taki się stał. Jeszcze mniej prywatności, więcej tajemniczości. Znajdziecie mnie pod nazwą madda_a lub snapkodzik w social mediach. Jeśli oczywiście chcecie.

16 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki, już zabieram się za klikanie i sprawdzanie Twoich propozycji.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że masz pięknego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog
    Świetny post
    Poklikane
    Super rzeczy
    Pozdrawiam
    oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy wybrałaś!
    poklikane :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ten drugi sklep ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, bardzo mi się podoba twój humor ;D Poklikałam (jeśli ci na tym zależało), a na Shein na 200% zajrzę, bo zawsze chciałam coś kupić ale przesyłka była za droga.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanej współpracy :)
    Rzeczywiście asortyment mają fajny :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet sponsorowany post u Ciebie jest ciekawy i oryginalny! Super!
    Poklikałam we wszystko :)
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikane!
    Rzeczy z Shein wyglądają naprawdę ciekawie, uwielbiam twój styl pisania!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszmar to mało powiedziane. Śmieszne jest to jeszcze kiedy wysyłka przekracza zupełnie koszty rzeczy. Dajmy na to etui: %$, a wysyłka 26$ ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Należę do osób, które nie lubią zamawiać ubrań przez Internet i zdarzyło mi się to zrobić bardzo rzadko. Nie zamawiam, że względu na to, że może się okazać, że dana rzecz po prostu nie będzie na mnie pasować. A za przesyłkę, aby to odesłać i tak bym musiała płacić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny asortyment mają. Poklikane oczywiście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta druga sukieneczka, kliknięte :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie sukienki są boskie *.*
    https://xaleksiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie sukienki są boskie *.*
    https://xaleksiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciuszki z Shein są bardzo ładne i przepełnione jesiennymi klimatem. ♥

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.