Koniec Maddy, pora na Madę

Blogowa załamka krąży gdzieś wokół mnie już od dłuższego czasu. Wielka chęć zmiany i brak pomysłu na zmianę a może tak naprawdę, obawa przez tak wielką zmianą. Miałam ciągnąć i pisać jak piszę, ale z dnia na dzień, a tak właściwe z postu na post było gorzej. Wykańczałam się psychicznie i tak było aż do środy. To był koniec. Koniec tamtej Maddy.

Będą zmiany!

To nie będzie nowy adres, to nie będzie nowy szablon, to nie będą jakieś bez znaczenia zmiany. Postanowiłam ukierunkować bloga! Aktualnie piszę, o wszystkim i o niczym, jednocześnie do wszystkich a tak naprawdę dla nikogo. Brak konkretów, coraz więcej mojego życia. Nie chce tak! Blog pójdzie w jednym kierunku, jakim? Potrzymam was trochę w niepoważności. Zdaje sobie sprawę, że części z was może się to nie podobać, ale myślę też, że nowa odsłona przyciągnie też innych. A ja, nie zostanę spisana na straty. Bo skoro miałam pisać i męczyć się, każdym kolejnym wpisem. To podziękuje, nie skorzystam. Dobra, przejdźmy do konkretów, bo raczej na tym wam zależy. Wpisy będą rzadziej. Czyli idziemy na jakość, a nie na ilość. To już jest coś. Ostatnio dałam klapę w zdjęciach, one też się zmienią. Najważniejsza kwestia to kwestia wpisów. Musicie wybaczyć, ale to chcę zostawić jako niespodziankę. Bo właśnie wpisy przejdą największą metamorfozę. Dzisiaj informacyjnie. Myślę, że już w następnym tygodniu zobaczycie moją nową odsłonę. A chwilo musicie uzbroić się w cierpliwość.

25 komentarzy:

  1. Powodzenia, zmiany często są potrzebne!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne żebyś tu się dobrze czuła z twoim blogiem i tematyką jaką poruszasz. Również pisze o wszystkim i szczerze? Nie przeszkadza mi to. Aż jestem ciekawa o czym postanowiłaś pisać, ale tego teraz raczej się nie dowiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co zaprezentujesz ;) Obserwuję ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ta zmiana może być czymś ciekawym, czekam z niecierpliwością :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ! Każda zmiana może wyjść na lepsze ;))

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. We need changes to evolve. It can only be better. Good luck! :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że zmiany wyjdą Ci na dobre ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na te zmiany :D jestem ciekawa w jakim kierunku pójdziesz :D

    Obserwujemy?
    www.positive-l-i-f-e.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :D I czekamy na zmiany :*
    Pozdrawiam :*
    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia kochana , zmiany są dobre.
    Czekamy czekamy . :)
    Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na owoce tych zmian ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na twoją zmianę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się pozytywnie :)
    Jestem mega ciekawa!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia! Ale ta stara Madda bardzo mi się podobała, więc liczę na to, że nowa będzie tylko lepsza ;) Niby posty były o wszystkim i niczym, a każdy czytałam (z komentowaniem bywało różnie XD) i naprawdę mi się podobały :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też szykuję zmiany, ale dopiero od 100 obserwatorów. Po za tym muszę to przemyśleć i poszukać odpowiedniego szablonu.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim w razie czekam na przyszły tydzień :) Trzymam kciuki za zmiany :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio musiałam sobie zrobić przerwę od bloga, żeby wrócić na niego świeższa i z nowymi pomysłami. Trzymam kciuki za ciebie! Zapraszam slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś juz byłam na twoim blogu... cieszę się ze znow tu trafiłam
    tym razem zaobserwowalam

    http://nataliamarkocka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiany czasem są dobre ;)


    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiana zawsze wnosi coś dobrego :) Będziemy czekać :*

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.