Uwaga konkurs! A może jednak nie, strata czasu

Jest ryzyko jest zabawa
Kilka kliknięć, wielka walka
Co mi szkoda, wielka szansa


Konkursy internetowe to nie żadna nowość dla blogosfery, jak i portali społecznościowych. Wystarczy coś udostępnić, polubić, skomentować zasady są różne, chociaż na tej samej zasadzie. Zazwyczaj chodzi o rozgłos konkursu, im więcej biorących udział tym lepiej dla mnie. Jedni chętnie biorą udział we wszystkim i wszędzie, z kolei dla drugich to kompletna strata czasu w końcu, czemu mieliby wygrać?


Z konkursami jest tak, że zazwyczaj wygrywa jedna osoba (co za odkrycie) i nieważne czy jest to konkurs internetowy, czy typowy. Mimo wszystko uważam, że warto brać w nich udział. Nawet nie wygrywając, możemy zyskać sporo. Jakim cudem? Przy konkursach blogowych, bo do tych będę odwoływać się chyba najczęściej, możemy zostać zauważeni. Chociażby przez firmy, ciekawe osoby, którym spodobała się nasza praca. Co z tego, że nie wygraliśmy głównej nagrody, skoro zyskaliśmy coś cenniejszego np. kontakty, doświadczenie na podstawie czegoś tam, jakaś popularność. Konkursy również rozwijają naszą wyobraźnię, kreatywność? Zwał jak zwał. Chodzi o to, że zaczynamy myśleć. Chcemy pokazać się ze strony lepszej niż inni, zrobić coś, co powali na kolana i zagwarantuje nam wygraną. No dobra nie udało się, organizatorom się to nie spodobało, ale to są tylko ludzie (no, chyba że zwycięzcę losuje komputer, tu trzeba liczyć na szczęście) to, że ich nie powaliło na kolana, nie oznacza, że nikomu się nie podoba. Co więcej, jeśli nie ten konkurs, to inny. Jak możemy twierdzić, że konkursy internetowe to badziewia i nikt nie wygrywa, biorąc udział w jednym lub co 'lepsze' w żadnym.


Powracając jeszcze do tych blogowych, w wielu z nich zasadą jest dodanie baneru, jeśli nie chcemy zaśmiecać paska bocznego, zawsze można stworzyć odpowiednią zakładkę. Ja umieszczam je we współpracy i przy zgłoszeniu po prostu piszę, że jest w tej zakładce, No, chyba że organizator ma zaznaczone, że musi znajdować się na głównej wtedy to już trochę inna kwestia. To mała wskazówka, podsumowując.


Konkursy internetowe to nic złego, zazwyczaj nie tracimy na nich nic, a możemy naprawdę sporo zyskać, nawet nie wygrywając. Chyba że w grę wchodzi wpłacanie jakichś SMS-ów, czy czegoś tam, wtedy nie jest to zachęcające. Jednak jest też wiele darmowych konkursów. Dzisiejsze zdjęcia pochodzą z mojego ostatniego wyjścia, o zachodzi słońca. Mam nadzieje, że się spodobają.


 Co sądzicie o konusach internetowych? Bierzecie w nich udział?


Odrywając się na moment od tematu, powiem że po długim oczekiwaniu (prawie równy miesiąc) dotarł do mnie strój kąpielowy zamówiony w shein(klik). Jestem z niego naprawdę zadowolona, obawiałam się rozmiaru, bo wybrałam rozmiar większy i opłaciło się.




29 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie brałam udziału ale chyba zacznę :D
    Śliczny strój *_*
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu uda mi się coś zdobyć w konkursach internetowych, choć zazwyczaj biorę udział w takich, w których muszę coś napisać - tworzenie to dla mnie największa frajda :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, ja tam nie lubie brać udziału w konkursach, piękny kolor stroju :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny strój kąpielowy , widziałam ostatnio dużo takich , ale koloru niebieskiego nie miałam okazji zobaczyć.
    Przepiękne zdjęcia.
    Ja czasami biorę udział w konkursach , ale nie zawsze .
    Moim zdaniem , to jest bez sensu mówić sobie ,, Że i tak przegram '' jak nawet nie zgłosiliśmy się do konkursu , warto brać udział w konkursach , nawet jeżeli nie uda nam się wygrać.
    Mądry post
    Pozdrawiam
    Mój Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że takie konkursy to mega sprawa.;) Rzadko kiedy biorę w nich udział, ale ostatnio coś mnie pokusiło i udało się wygrałam książkę! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takich konkursach, ale chyba zacznę :D Śliczny strój :)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W konkursach udział biorę okazyjnie. Kiedy mnie coś zainteresuje :)
    Piekny strój :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rzadko biorę udział w konkursach internetowych...
    cudowny strój :D

    ulciiakblog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Często biorę udział w konkurach internetowych.Raz nawet wygrałam :D
    Zapraszam do mnie sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami (chociaż ostatnio coraz częściej) biorę udział w konkursach internetowych. :)
    Śliczny strój! *.* Mega kolorek :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok, najpierw muszę napiszę o zdjęciach, bo są genialne! Po prostu brak mi słów, by opisać to co o nich myślę hah miazga!
    Wracając jednak do tematu - jak dla mnie warto brać udział w konkursach, zwłaszcza takich, które zajmują mniej niż te przykładowe 10 min. Szansa na wygranie zawsze jakaś jest. Nic nie tracimy, a czasem nawet i zyskamy :)
    A strój śliczny i link oczywiście kliknięty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do linku jeszcze coś dodam: czy tylko mnie przeraża to, jak ta modelka jest wychudzona? :o :x

      Usuń
  12. Kiedyś brałam udział w konkursach, nawet wygrałam kilka razy, ale przestałam brać udział..może znowu zacznę, to świetna zabawa, a nóż widelec może sie uda wygrać kto wie ? :D Co do zdjęć są piękne, nie wiem nawet co powiedzieć..cudowne!! strój bardzo ładnym, kliknełam :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piekny stroj w zasadzie kolor. Bardzo zywy- cudo!!

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam serdecznie+ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś bardzo często brałam udział w konkursach, nawet kilka razy udało mi się wygrać :)
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku może wyrażę moją wielką zazdrość, o to, że moje oczy nie mogą oglądać tak pięknych zachodów słońca jak Twoje, na co dzień! To co w zrobionych przez Ciebie zdjęciach urzekło mnie najbardziej to to, że mają swój charakter, klimat nie do podrobienia. Nie są to typowe zdjęcia zachodów słońca, a coś więcej! Bravo! Co do tematyki notki, szczerze nigdy w życiu nie brałam udziału w konkursie internetowym. Nie jest to spowodowane pesymistycznym spojrzeniem na świat, a moim lenistwem :P W wolnym czasie zapraszam Cię do przeczytania mojego pierwszego w życiu posta! Koniecznie daj znać co o nim sądzisz!
    http://anielkazawila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładny strój! :)
    Ja czasem biorę udział w konkursach internetowych, nie zawsze, ale kiedy mam naprawdę szansę i się opłaca to bawię się :D

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem biorę udział w konkursach, aczkolwiek jestem pechowcem więc na dużo nie liczę hah
    Strój bardzo ładny *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. raczej nie biorę udziału w konkursach internetowych, po prostu nie staram się ich szukać, więc i one nie znajdują mnie

    pamalowanemarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnię biorę udział w różnych konkursach, jakąś małą nadzieję mam, że może akurat to na mnie trafi :D Cudowny strój, mam podobny różowy hihi Świetne zdjęcia, idealnie oddają zachód słońca! :) + Podoba mi się Twój blog, więc nie zapomniałam również o obserwacji :)
    Pozdrawiam :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie konkursy to super sprawa i chętnie biorę udział w wielu. Tak jak napisałaś - nie tracimy nic, a może jakimś cudem uda nam się wygrać. W moim przypadku okazało się, że lubię je nawet organizować (mimo, że zrobiłam to dopiero jeden raz). Nie byłabym sobą jeśli nie napisałabym nic na temat zdjęć - ZAKOCHAŁAM SIĘ!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Strój ładny, ja do konkursów różnie jestem nastawiona, zależy o co chodzi :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja czasem biorę udział w konkursach, ale jeszcze żadnego nie wygrałam :D. Może mam za mało szczęścia :D. Super strój :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com
    www.pracabezszefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdarza mi się brać udział w konkursach, ale jakoś nie wiąże z nimi większych nadziei, może też dlatego, iż nie jestem zbyt pewn siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Konkurs mega sprawa! chodz nigdy jeszcze nie wygrałam..
    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja biorę udział w konkursach i tak jak mówisz, nawet jeżeli nic nie wygram, jestem zadowolona, że coś z tego zyskuję :)Chociaż juz kilka dni temu wygrałam bardzo ciekawy zestaw:) I jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz racje konkursy internetowe to świetna sprawa a nóż się uda ;P
    Ktoś w końcu musi wygrać ;)
    Ciekawy post ^_^
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie biorę udziału w konkursach blogowych, bo... jestem leniwa. Jak czytam, że mam polubić stronę bloga, stronę producenta, zaobserwować bloga, dodać baner, zrobić jeszcze to, to, to i tamto, to stwierdzam, że za dużo zachodu, jak na nagrodę w postaci przykładowej branzoletki, którą podobną kupię na targu. Takie jest moje podejście. Za duże wymagania, za mała jakość nagrody. Wiadomo, że przez konkursy można najlepiej się wybić, bo wiele osób chce coś wygrać i wierzy w to, że akurat to oni wygrają, jednk potem jest to rozczarowanie.
    Pozdrawiam :) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń

Jeden komentarz to jeden uśmiech
Jedna obserwacja to kolejny uśmiech
Więc dziękuje Ci, że cały dzień mogę chodzić uśmiechnięta
Nominacji do Tag`ów i LBA nie przyjmuję.